Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Nordic Morning osti analytiikkafirman Ruotsissa

Uutiset, Media, | lauantaina 27.02.2016 - Toimitus

Suomen valtion omistama Nordic Morning on ostanut Tukholmassa toimivan CountQuest Interactive AB:n. Vuonna 2000 perustettu, digitaaliseen analytiikkaan erikoistunut CountQuest keskittyy datan hallintaan ja web-analytiikkaan.

Yhtiö on alansa markkinajohtaja Ruotsissa sekä ensimmäinen ja ainoa Adoben sertifioitu strateginen kumppani, joka on erikoistunut Adobe Analytics -ohjelmistoratkaisuihin. CountQuest on myös tag management -palveluja tarjoavan Tealiumin ainoa kumppani Ruotsissa.

CountQuest tarjoaa räätälöityä päätöksenteon tukea yrityksille ja organisaatioille, jotka ovat aktiivisia digitaalisissa kanavissa. CountQuestin hankinta vahvistaa Nordic Morningin asemaa nopeasti kasvavilla digitaalisen analytiikan markkinoilla.

”CountQuestin osaaminen täydentää erinomaisesti palvelutarjontaamme ja vahvistaa kykyämme auttaa asiakkaita digitaalisesssa transformaatiossa ja vahvan digipresenssin luomisessa. Panostaminen datan hallintaan ja analytiikkaan on yksi Nordic Morningin strategian kulmakivistä”, sanoo Nordic Morning Oyj:n toimitusjohtaja Timo Lepistö.

”Nordic Morning -konserniin liittyminen on meille upea asia. Jaamme näkemyksen, että tieto on ydintekijä asiakkaiden päätöksentekoprosessissa. Uskomme myös, että Nordic Morningin yritysrakenteen ja ekosysteemin ansiosta pystymme tarjoamaan entistä parempia palveluja asiakkaillemme”, sanoo CountQuestin perustaja ja toimitusjohtaja Fredrik Arnarp.

Nordic Morning auttaa yrityksiä ja organisaatioita kokonaisvaltaisesti digitaalisessa transformaatiossa. Muita konsernin digiyhtiöitä ovat Sitrus, Ottoboni, Klikki, Edita ja Seed.

Edita-konserni muutti vuonna 2013 nimensä Nordic Morning Oy:ksi.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: