Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje
uutisen kuva

MTV uudistaa brändejään

Uutiset, Media, | perjantaina 09.08.2019 - Toimitus

MTV Oy:n brändejä on uudistettu reilun vuoden aikana monipuolisesti. Uusina palveluina on lanseerattu mtv-suoratoistopalvelu (entinen Katsomo) ja MTV Uutiset Live, ja brändiuudistuksen ovat kokeneet niin MTV Uutiset ja MTV Urheilu, Sub kuin AVA. C More on käynyt läpi laajamittaista brändikonseptin uudistusta ja saanut uuden brändilupauksen: C More - Koukussa draamaan. Viimeisimpänä uuden kanavailmeen saa Suomen suurin kaupallinen tv-kanava MTV3, jonka ilmeen uudistaminen käynnistyi 6. elokuuta.

- Brändi-identiteettiimme vuosikymmenten saatossa piirtynyt, koko kansalle rakas pöllö ei suinkaan lennähdä minnekään, mutta brändien on hyvä välillä virkistää ulkoasuaan. Olemme työskennelleet MTV:n eri brändien freesauksen kanssa nyt vuoden verran, ja olemme iloisia päästessämme vihdoin esittelemään MTV3:n uuden ilmeen. Haluamme puhutella entistäkin erottuvammin kaikkia suomalaisia. MTV3:n tavoitteena on olla yleisölleen elinvoimainen, luotettava ja suurin laatukanava, kertoo MTV Oy:n markkinointi- ja viestintäjohtaja Susa Valvio.

Brändiuudistus näkyy muun muassa logouudistuksena. Esimerkiksi MTV3:n logon ympärillä ollut rengas on poistunut kokonaan mahdollistaen emoyritys MTV:n ja sen alabrändien selkeämmän erottautumisen toisistaan.

MTV3:n uuden kanavailmeen graafisesta suunnittelusta vastaa MTV Oy:n AD:n Virpi Kuntun lisäksi Valve Motion ja sen Motion Designerit Matti Lehti, Tauno Sillanpää, Jukka Lehtikari ja Teemu Tapanainen sekä Channel Graphic Developerit Jani Flink ja Pekka Meskanen.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: