Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje
uutisen kuva

Mervi Kinnunen, Sanoma Magazinesin sisältömarkkinoinnista vastaava johtaja.

Mervi Kinnunen vastaa Sanoma Magazinesin sisältömarkkinoinnista

Media, | tiistaina 28.05.2013 - Toimitus

Mervi Kinnunen on nimitetty sisältömarkkinoinnista vastaavaksi johtajaksi Sanoma Magazinesin Yritysasiakkuudet-yksikköön. Hänen vastuullaan on yritysasiakkaiden tarpeisiin räätälöitävien luovien ratkaisuiden tuotteistus ja kaupallistaminen.

Mervi Kinnunen siirtyy Suomen johtavan aikakauslehtikustantajan palvelukseen MTV Mediasta, jossa hän toimi vastaavana kaupallisena tuottajana ja vastasi mediaratkaisujen tuotteistamisesta yritysasiakkaille. Aiemmin hän on työskennellyt useissa eri tutkimusyrityksissä.

”Sanoma Magazinesin brändien tavoittavuus, monikanavainen portfolio, kohderyhmätuntemus sekä sisältö- ja toimialaosaaminen luovat ainutlaatuiset edellytykset rakentaa uudenlaisia kaupallisia ratkaisuja markkinoijien tarpeisiin. Uudet tapahtumakonseptit – Cityhiihto, Lauantaitanssit ja Helsinki Fashion Weekend – ovat yksi esimerkki laajenevasta tarjonnastamme, ja uusia lanseerauksia on luvassa vielä tänä vuonna”, Mervi Kinnunen sanoo.

”Sisältömarkkinointi on yksi tulevaisuuden kasvualueistamme. Mervin menestyksekäs tausta sähköisten kanavien luovista mediaratkaisuista vahvistaa osaamistamme ja avaa uusia mahdollisuuksia hyödyntää Sanoman laajaa mediavalikoimaa. Olemme asiakaslehtien palkittu pioneeri Suomessa. Nyt aiomme ottaa samanlaisen aseman sisältömarkkinoinnissa. Tähän tähtää muun muassa parhaillaan käynnissä oleva kaupallisten sisältöjen tuottajien koulutusohjelmamme, johon valitsimme mukaan yhdeksän hakijaa 250 joukosta”, Sanoma Magazinesin yritysasiakkuuksista vastaava johtaja Sanna Myller kertoo.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: