Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Mediamainonta kasvoi 4,6 % vuoden 2019 toisella kvartaalilla

Mediamainonnan määrä kasvoi +4,6 % Q2:lla 2019

Uutiset, Media, | perjantaina 04.10.2019 - Toimitus

Huhti-kesäkuussa 2019 mediamainonnan määrä kasvoi +4,6 % suhteessa vuoden 2018 vastaavaan aikaan. Investoinnit mediamainontaan olivat vuoden toisen kvartaalin aikana noin 247 milj. €. Tiedot perustuvat Kantar Ad Intelligencen vertailukelpoisella mediavalikoimalla toteutettuun mediaseurantaan.

Täydennettäessä Kantarin kuukausittaista mediamainonnan seurantaa IAB Finlandin keräämillä hakusana- ja sosiaalisen median panostuksilla, mediamainonnan määrä oli vuoden toisella kvartaalilla 319 milj. €. Investoinnit kasvoivat 8 % vuoden 2018 toiseen kvartaaliin verrattuna.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: