Markkinointi&Mainonta supistaa puoleen ilmestymiskertansa, tilausmaksua ei palauteta
Uutiset, Media, | maanantaina 21.09.2009 - ToimitusTalentumin kustantamat Markkinointi & Mainonta- ja Tietoviikko-lehdet alkavat ilmestyä joka toinen viikko. Yhtiö ei kuitenkaan aio laskea tilaushintaa 50 prosentilla, vaan yksipuolisesti jatkaa tilausta poisjääviä numeroita vastaavasti.
Tietoviikon ja M&M:n 12 kuukauden määräaikaisen tilauksen hinta on 152 euroa.
Kommentointi
Ahti Heyno
21.09.2009
Luulisi lehtien tilaajina olevan ihmisiä, joista suurin osa tietää, että sopimusta ei voi yksipuolisesti muuttaa!
Toivottavasti joillain tilaajilla riittää viitseliäisyyttä viedä asia eteenpäin.
Et ole kirjautunut
Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään
Kirjaudu sisäänEIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä
Nimi
Otsikko:
Kommentti: