Lehtimainonta laskenut yhä alkuvuonna, verkko nousee reippaasti
Uutiset, Markkinointi & Mainonta, Media, Internet, | torstaina 22.04.2010 - ToimitusTänä vuonna tammi-maaliskuussa kokonaisuudessaan mediamainonta on pysynyt viime vuoden tasolla. Verkkomainonta on edelleen kasvussa, aikakauslehdissä laskua eniten.
Viime vuoden vastaavaan kolmen kuukauden jaksoon verrattuna mediamainonta on kasvanut aavistuksen verran, 0,7 prosenttia, ilmenee TNS Media Intelligence -selvityksessä.
Eniten on kasvanut elokuvamainonta 44 prosenttia. Reipasta kasvua osoittaa myös verkkomedia 17 prosenttia. Ulkomainonta on noussut 9,5 prosenttia.
Printtimedioilla laskeva trendi jatkuu edelleen. Eniten putoaa aikakauslehtien mainonta, -10 prosenttia. Sanomalehdet ovat -1,7 prosentin laskussa. Sen sijaan kaupunki- ja noutolehdet ovat kääntäneet kurssinsa plussalle.
Kommentointi
Et ole kirjautunut
Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään
Kirjaudu sisäänEIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä
Nimi
Otsikko:
Kommentti: