Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje
uutisen kuva

Klik Klik kasvaa.

Klik Klikiltä uusi verkosto nuorten miesten tavoittamiseen

Uutiset, Media, | tiistaina 30.09.2014 - Toimitus

Mediamyyntiyhtiö Klik Klik Oy on rakentanut uuden vertikaaliverkoston erityisesti 18-35 –vuotiaiden miesten tavoittamiseen. Verkosto tavoittaa lähes miljoona selainta.

TNS Metrix –mittauksen mukaan verkosto on kymmenenneksi tavoittavin kaikista Suomessa toimivista verkostoista.

Klik Klik Oy on mediamyyntiyhtiö, joka on perinteisen mediamyynnin lisäksi erikoistunut medioiden kehittämiseen ja kaupallistamiseen. Klik Klik vastaa kokonaisvaltaisesti muun muassa Iltapulu.fi tv-oppaan, Viikonloppu.com viihdemedian ja Herkkusuu.fi ruokasivuston mediamyynnistä sekä kaupallistamisesta.

Klik Klikin edustuksessa on useita medioita, joiden käyttäjäkunta on selvästi miespainotteinen ja Klik Klik on nyt koostanut niistä uuden mediaverkoston. Klik Klik –nimellä TNS Metrixin verkostolistauksesta löytyvä tuore verkosto tavoitti viime viikolla lähes miljoona eri selainta. Mainosinventaaria verkostossa on lähes 20 miljoonaa näyttöä, seitsemänneksi eniten kaikista Suomessa toimivista verkostoista.

”Klik Klikillä on lukuisia vakiomainostajia, jotka haluavat tavoittaa 18-35 –vuotiaiden miesten kohderyhmän, joten halusimme rakentaa verkoston, jonka kautta se onnistuu mahdollisimman tehokkaasti”, toteaa Klik Klikin kehitysjohtaja Anssi Kiviranta.

Klik Klikin miespainotteisesta verkostosta löytyy esimerkiksi Viikonloppu.com, joka on tullut tunnetuksi viraalivideoistaan ja tavoittaa reilut 200 000 eri kävijää. Uusimpana tulokkaana Klik Klikin verkostoon on puolestaan liittynyt perinteikäs Riemurasia.net, joka kerää viikkotasolla noin 300 000 eri kävijää, pääasiassa 18-35-vuotiaita miehiä.


Toimitus

Kommentointi


Nimi:

Otsikko:

Kommentti: