Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Jyrki Rehumäki palaa A-lehtien mediamyynnin johtajaksi

Media, | tiistaina 16.08.2011 - Toimitus

Nykyinen vetäjä Tuuli Toivainen siirtyy suunnittelujohtajaksi.

A-lehdet Oy tehostaa mediamyyntiään ja yhtiön tutkimustoimintaa uudistamalla organisaatiota. Mediamyyntiyksikön nykyinen vetäjä Tuuli Toivainen siirtyy suunnittelujohtajaksi vastaamaan yhtiön tutkimustoiminnasta sekä mediamyyntiä tukevien yhteistyömallien ja ratkaisujen suunnittelusta ja toteuttamisesta. Samassa yhteydessä Jyrki Rehumäki palaa A-lehtien mediamyynnin johtajaksi. Rehumäki jatkaa myös Image Kustannus Oy:n toimitusjohtajana.

Jyrki Rehumäki kertoo palaavansa luottavaisena mediamyynnin vetovastuuseen muutaman vuoden tauon jälkeen. ”Konsernissa on investoitu viime aikoina merkittävästi lehtien laatuun ja sähköisiin palveluihin. Tulokset näkyvät etenkin tilausmyynnin useita vuosia jatkuneena kasvuna. Nyt tehtävänämme on osoittaa mainostajille brändiemme voima kuluttajien ostopäätösten muokkaamisessa - riippumatta käyttävätkö he niiden lukemiseen perinteistä lehteä, tablettia vai verkkoa”, kommentoi Rehumäki.

Tuuli Toivainen on innoissaan uudesta tehtävästään. "Tavoitteenamme on löytää ratkaisuja media-asiakkaiden myynnin kasvattamiseen. Pystymme asiakastiedon analytiikkaa, lehtiemme kuluttajapaneeleja, tapahtumia ja räätälöityjä tutkimuspalveluja hyväksi käyttäen löytämään mediamyyntimme asiakkaille uusia keinoja menestyä kiristyvässä kilpailussa”, kertoo Toivainen.

Nimitykset tulevat voimaan välittömästi.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: