Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

"Ei vois enempää kiinnostaa” valittiin Vuoden iskulauseeksi

Uutisen kuva

Evekin palkitseminen Vuoden iskulauseeksi on osa Me Naisten monikanavaista menestystarinaa.

Uutiset, Media, | perjantaina 22.01.2016 - Toimitus

Sanoma Media Finlandin aikakausbrändit pokkasivat palkintoja Suomen Markkinointiliiton Tammikuun Täräyksessä. Me Naisten slogan ”Ei vois enempää kiinnostaa” valittiin Vuoden iskulauseeksi ja ET-lehden Sitkun Nytkun -markkinointikampanja sai hopeajyvän.

Suomen Markkinointiliitto valitsi Me Naisten sloganin Ei vois enempää kiinnostaa vuoden iskulauseeksi 2015. Yhteistyössä Bob the Robotin kanssa suunniteltu markkinointikampanja sai iskulausetoimikunnalta kiitosta osuvasta viittauksesta brändin laajentuneeseen valikoimaan.

Me Naisten humoristinen keskusteluohjelma #Evek alkoi syksyllä. Näyttelijä Niina Lahtisen, stand up -koomikko Ulla Virtasen ja Me Naisten blogistin Veera Korhosen tähdittämä, ajankohtaisia aiheita pilke silmäkulmassa ruotiva talk show julkaistaan Me Naisten verkossa aina keskiviikkoisin.

”Evekin palkitseminen Vuoden iskulauseeksi on osa Me Naisten monikanavaista menestystarinaa. Rakennamme Me Naisista maan suosituinta naisten puheenaihemediaa, ja iskulause Ei vois enempää kiinnostaa sopii Me Naisiin täydellisesti. Se on kuin Me Naiset: hyväntuulinen, humoristinen ja kaikesta innostunut”, päätoimittaja Johanna Lahti sanoo.

Suomen Markkinointiliiton Tammikuun Täräyksessä jaettiin torstaina myös Kultajyvä-kilpailun palkinnot. ET-lehden markkinointikampanja Sitkun Nytkun palkittiin Hopeajyvällä kaupallisessa sarjassa. Yhteistyössä markkinointitoimisto Mirumin kanssa suunniteltu monikanavainen humoristinen Sitkun Nytkun -kampanja murtaa senioreihin liitettyjä ”totuuksia” huumorin avulla.


Toimitus

Kommentointi


Nimi:

Otsikko:

Kommentti: