Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje
uutisen kuva

Bob the Robot sai Me Naiset -lehden markkinointiviestinnän

Bob the Robot kehittää Me Naiset -brändiä

Uutiset, Media, | torstaina 15.10.2015 - Toimitus

Bob the Robot on aloittanut Sanoman kanssa yhteistyön Me Naisten markkinointiviestinnän kehittämiseksi. Yhteistyön tuloksia nähdään vielä tämän vuoden puolella.

Suomen vanhin naistenlehti Me Naiset on ilmestynyt vuodesta 1952. Nykyisin lehti tavoittaa noin 400 000 lukijaa viikoittain, Bob the Robot kertoo tiedotteessaan.

”Haluamme olla naisille ykkönen ilmiöiden ja puheenaiheiden luomisessa. Me Naiset saa Bob the Robotin käsittelyssä arvoisensa rohkean, yllättävän ja juuri oikealla tavalla kieli poskessa luodun markkinoinnin konseptin, jossa ei vain väitetä, vaan aidosti tehdään asioita toisin”, sanoo Sanoma Lifestylen Head of Marketing Johanna Wilén.

Yhteistyön tuloksia on nähtävissä vielä ennen vuodenvaihdetta.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: