Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Anna menestyy blogeilla

Uutiset, Media, | torstaina 01.03.2018 - Toimitus

Otavamedian julkaisema Anna on Suomen suurin naistenlehtibrändi tuoreimman KMT-tutkimuksen (Kansallinen Mediatutkimus) mukaan. Anna tavoittaa printissä ja verkossa yhteensä 506 000 henkilöä.

Annan päätoimittaja Emma Koivula kertoo, että lehden rinnalla Anna.fi:n verkkopalvelua on viime vuosina kehitetty voimakkaasti; taitavien journalistien apuna on tarkka data ja analytiikka.

"Tähän on päästy printin ja verkon yhteistyöllä. Anna.fin sisällöissä olemme keskittyneet hyvinvointiin ja terveyteen sekä itsensä kehittämisen ja tuntemisen teemoihin. Ne palvelevat verkkoa käyttävää ydinjoukkoamme, joista 59 prosenttia on 18­–44-vuotiaita", Emma Koivula toteaa.

Blogeilla on Anna.fi.ssa merkittävä rooli; Annassa bloggaavat mm. lifestyle-bloggaajiin kuuluvat Xenia Andersson ja Sara Parikka. Bloggaajajoukko täydentyy pian parisuhdeblogilla, kun Sami Minkkisen Havaintoja parisuhteesta -blogi siirtyy Anna-brändin alle huhtikuun alussa.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: