Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje
uutisen kuva

Mainonta puree ammattilehdissä.

Ammattilehti pitää pintansa

Uutiset, Media, | perjantaina 26.09.2014 - Toimitus

Ammatti- ja järjestölehdet ovat edelleen suosittuja Suomessa. Myös mainoskanavana ammattilehdet toimivat tehokkaasti, ilmenee Aikakausmedian teettämästä selvityksestä.

Tutkimus ammatti- ja järjestölehdistä kertoo 5500 lukijan mielipiteet tutkimuksessa mukana olleista lehdistä. Tämän lehtiryhmän lehdet tavoittavat verkostot, joissa on mukana satojatuhansia ammattilaisia, järjestöaktiiveja ja harrastajia.

Huomatuimmat mainokset ammatti- ja järjestölehdissä tukeutuivat vahvasti lehden sisältöön. Kolmannes lukijoista perehtyy mainoksiin tarkasti ja yli 40 prosenttia lukee osan mainosten sisällöstä. Yli kolmannes lukijoista innostuu mainoksen perusteella kokeilemaan tuotetta tai palvelua.

Kaikkien tutkittujen lehtien mainosten keskihuomioarvo on 50 prosenttia. Vaihteluväli oli 46 - 83 prosenttia.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: