Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Aller Media ostaa sisältömarkkinointiyritys OTW:n

Uutiset, Media, | torstaina 23.06.2016 - Toimitus

Ruotsin Aller Media ostaa sisältömarkkinointiyritys OTW:n. Pohjoismaiset mediatalot panostavat nyt vahvasti sisältömarkkinointiin ja digitaalisuuteen.

Tukholmassa ja Göteborgissa konttoreitaan pitävä OTW on sisältömarkkinointiyritys, joka tuottaa muun muassa useita ruotsalaisia aikakauslehtiä ja TV-ohjelmia. OTW:n käsialaa ovat muun muassa lentoyhtiö SAS:n asiakaslehti Scandinavian Traveler sekä suosittu TV4:n Sommar med Ernst -lifestyleohjelma.

OTW:n asiakkaisiin kuuluvat muun muassa ruotsalainen huonekalujätti Ikea ja pankkikonserni Nordea.

Yrityskaupasta huolimatta OTW jatkaa liiketoimintaansa omalla brändillään ja erillisenä yksikkönä olemassa olevissa toimipaikoissaan. OTW:n toimitusjohtaja Anders Rask ja muu johto sekä työntekijät jatkavat työtehtävissään nykyisten sopimusten mukaan.

Aller Media osti jo vuonna 2014 ruotsalaisen Make Your Mark -sisältömarkkinointiyrityksen sekä kahdesta asiakasjulkaisutalosta, Datagraf Communications ja DG Media, koostuvan tanskalaisen Datagraf Group -konsernin. Suomen Aller Media perusti oman sisältömarkkinointiyksikkönsä myös vuonna 2014 ja osti samana syksynä tytäryhtiön, sosiaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys Dinglen.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: