Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Aller laajentaa sisältömarkkinointiaan

Uutiset, Media, | perjantaina 23.05.2014 - Toimitus

Aller Media laajentaa toimintaansa lanseeraamalla uuden AllerIdeas-sisältömarkkinointiyksikön.

”Me emme keksi sloganeita ja ominaisuuksia brändeille, vaan konseptoimme ja teemme tuotteita, jotka tarjoavat kuluttajalle aitoa tietoa, inspiraatioita ja uusia näkökulmia. Kun tuotteesta on hyötyä ja se herättää tunteita, se myös koskettaa. Sen vuoksi sisältömarkkinointi on yrityksille keino päästä kuluttajan iholle”, kertoo kehityspäällikkö Kristiina Tuormaa. Hänen työparinaan AllerIdeasin ydintiimissä on design director Tuomas Jääskeläinen.

” AllerIdeas kutsutaan apuun, kun asiakas kaipaa ideoita tai kuluttajat hurmaavia ratkaisuja. Jokaista projektia varten kokoamme Allerin osaajista erikseen parhaan mahdollisen tiimin: toimittajia, valokuvaajia, digiosaajia, videokuvaajia, graafikoita, editoreita, some-taitajia. Luonnollisesti käytämme tarvittaessa myös free-tekijöitä”, Tuormaa jatkaa.

AllerIdeas ideoi ja konseptoi sisältömarkkinointituotteet räätälöidysti toivottua tavoitetta varten ja valituille kohderyhmille sekä toteuttaa ne avaimet käteen -periaatteella. Yksikön käytössä on Aller Median oma tutkimusdata sekä digi- ja journalistinen osaaminen. Uuden yksikön avulla toteutukset voidaan tehdä totuttua ketterämmin ja monimediaalisemmin.

AllerIdeasin vahvuus on konseptiosaaminen ja kohderyhmäymmärrys liitettynä tiimin pitkään journalistiseen kokemukseen ja kykyyn luoda myös visuaalisesti maailmanluokan julkaisuja. Yksikön tuotoksina voi syntyä muun muassa printtituotteita, digisisältöä, some-kampanjoita ja vaikkapa mobiilipelejä. Parhaillaan AllerIdeas työstää muun muassa Gasumin sidosryhmille ja asiakkaille tarkoitetun Köökki-lehden toista numeroa.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: