Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Verkkopeli Jyväskylän markkinointikeinoksi

Uutiset, Markkinointi & Mainonta, | perjantaina 27.09.2013 - Toimitus

Jyväskylän seutu alkaa markkinoida itseään verkkopelillä. Pelin tarkoitus on esitellä Jyväskylää pelialan, internetin ja kommunikaatioteknologian nousevana kaupunkina. Nyt edistykselliset kunnatkin ottavat käyttöön uuden teknologian keinoja.

Mighty Jyväskylä -peli tuo Jyväskylän seudun yhteismarkkinointiin tuoretta näkökulmaa.

Mighty Jyväskylä -pelin tarinassa Timo Kompassi, pelin sympaattinen seikkailijahahmo, putoaa Jyväskylän maamerkiltä kompassilta pikselimaailmaan, josta löytyy oikeita elementtejä ja alueita Jyväskylästä. Seikkailupeli toteutetaan 2D-tekniikalla ja sitä voi pelata internetselaimessa sekä mobiiliapplikaationa. Jyväskylään sijoittuvassa seikkailupelissä on 5 000 euron pääpalkinto, joka arvotaan kaikkien pelaajien kesken. Pelin lanseeraus on 9.10.2013 ja peliaikaa on kaksi kuukautta.

Pelin markkinointia toteutetaan muun muassa sosiaalisessa mediassa, uudenlaisin konkreettisin markkinointikampanjoin, messuilla sekä ansaitulla mediatilalla. Pelin markkinointitoimenpiteet painottuvat lähemmäs kampanjan varsinaista aloitusta lokakuussa.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: