Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

TBWA\Helsinki menestyi Lontoossa

Uutisen kuva

TBWAHelsingin Poliisille suunnittelema Violence Stopping Outdoor -ulkomainoskampanja sai palkinnot Media-kategoriassa

Uutiset, Markkinointi & Mainonta, | tiistaina 05.12.2017 - Toimitus

Euroopan mittavin ja merkittävin mainosalan tapahtuma, Cannes Lionsin ”sisarfestivaali” Eurobest järjestettiin viime viikolla 28.-30.11. Lontoossa. Festivaalin 30. juhlavuosi oli suomalaisittain varsin onnistunut.

Suomeen tuli yhteensä kymmenen shortlistausta, joista peräti puolet eli viisi finaalipaikkaa TBWAHelsingin asiakkailleen suunnittelemille töille.

Kymmenen finaalipaikkaa poiki yhteensä kuusi pronssipalkintoa viidelle työlle. Näistä kolme matkaa Fredalle TBWAHelsingin palkintohyllylle.

TBWAHelsingin Poliisille suunnittelema Violence Stopping Outdoor -ulkomainoskampanja sai palkinnot Media-kategoriassa Use of Outdoor- ja Public Sector -sarjoissa. Creative Data -kategorian finaalissa ollut Nesteelle suunniteltu EduCycle – Climate Change Gamified -peli sai niin ikään pronssia.

Palkittujen töiden lisäksi shortlistalle TBWA:n töistä ylsivät Helsingin Sanomille suunnitellut Make Sure You're Sure – The Greeting Film Craft -kategorian Editing-sarjassa sekä The Art of Journalism Design-kategoriassa.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: