Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

TBWA\Helsingin mainosfilmi sai kultaa

Uutiset, Markkinointi & Mainonta, | perjantaina 08.03.2013 - Toimitus

TBWAHelsingin Veikkaukselle suunnittelema Urheiludramaturgi voitti yleisen sarjan kultaa ja Canal+:lle suunniteltu Leijonanmetsästäjät Grand Prix'n eilisessä Voitto-mainoselokuvakilpailun gaalassa.

"Tänä vuonna töiden taso oli todella kova, jopa kansainvälisellä tasolla ja on ilo olla mukana tässä menestyksessä, jossa yhdistyvät tinkimätön laatu ja loistava tarinankerronta. Kiitos", toteaa luova johtaja Sami Thessman.

Voitto-mainoselokuvakilpailun järjestämisestä vastaa Suomen audiovisuaalisen alan tuottajat - SATU ry yhteistyössä Mainostajien Liiton sekä MARK Suomen Markkinointiliitto r.y:n kanssa. Kilpailun pääyhteistyökumppaneina ovat MTV Media ja Nelonen Media.

TBWAHelsinki kilpailee vuoden yrityksen tittelistä Grand Onessa

 

TBWAHelsingin töillä on mittava edustus tänään julkaistulla Grand Onen shortilla: seitsemän mainintaa seitsemässä eri kategoriassa. Lisäksi TBWAHelsinki kilpailee vuoden yrityksen tittelistä.

TBWAHelsingin ja Integer Nordicin yhdessä suunnittelema adidas Window Shopping kilpailee parhaan kuluttajille suunnatun palvelun, parhaan UX-designin ja parhaan mobiilipalvelun sarjoissa. Nissan RUMBLE puolestaan kisaa kategorioissa paras sosiaalisen median hyödyntäminen ja paras kuluttajakampanja. TBWA:n Gamelabin ja Rovion yhdessä McDonald's Kiinalle suunnittelema 'Magic in McDonald's' ylsi shortille parhaan mobiilikampanjan sarjassa ja HJK:lle suunniteltu 'Tule mukaan huutamaan' spesiaalikategoriassa MTV3:n vuoden parhaat pikselit.

"Digitaalisissa ratkaisuissa tavoitteena on ollut nousta maailman kärkeen ja viime vuonna me onnistuimme siinä Rumblessa (maailman paras sosiaalisen median hyödyntäminen), McDonald's/Rovio/Kiina-casessa (kaupallisesti paras pelien ja mobiilin hyödyntäminen) ja WiShillä, joka nousi monella listalla vuoden kolmen kovimman innovaation listalle. Hienoa että tätä työtä arvostetaan myös Suomessa", iloitsee toimitusjohtaja Marco Mäkinen.

Grand One on Suomen suurin ja merkittävin digitaalisen markkinointiviestinnän töille tarkoitettu kilpailu. Kisaan voivat ottaa osaa pääosin Suomessa suunnitellut ja tuotetut digitaalisen median työt, joita käytetään tietokoneen, mobiililaitteen tai tabletin kautta.

Kilpailun tulokset julkistetaan ja palkinnot jaetaan Circuksessa järjestettävässä gaalassa 21.3.2013.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: