Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Taivas organisoituu ryhmiin kasvun seurauksena

Uutiset, Markkinointi & Mainonta, | tiistaina 30.10.2007 - Toimitus

Taivaan markkinointiviestintä -ryhmän myyntikate on kasvanut kuluvana vuonna 24 prosenttia. Kasvun vielä kovemmaksi kiihdyttämiseksi ja yhtiörakenteen selkeyttämiseksi Taivaan markkinointiviestintätoiminnot jakautuvat neljään itsenäisesti toimivaan liiketoimintayksikköön.

Gruppa H on Taivaan nopeimmin kasvava liiketoimintaryhmä ja sisältää mediatoimisto Happi Mindsharen, tutkimusyhtiö Kuulas Research Agencyn sekä tuotantoyhtiö 7th Heavenin. Ryhmän toimitusjohtajaksi on nimitetty Veijo Hytti.

Gruppa E sisältää Mainostoimisto Egon sekä palvelumuotoiluun keskittyneen Ego Betan. Tämän ryhmän toimitusjohtajaksi on nimitetty Taru From, joka on aiemmin toiminut Mainostoimisto Taivaan toimitusjohtajana sekä mm. mainostoimisto Dynamon toimitusjohtajana ja Satama Interactiven executive directorina ja johtoryhmän jäsenenä.

Gruppa T sisältää Mainostoimisto Taivaan, Suhdetoimisto Taivaan, Taivas Kaupan, Taivas Designin ja Studio E.L.O:n. Tämän ryhmän toimitusjohtajaksi on nimitetty Timo Julkunen, joka on aiemmin toiminut Mainostoimisto Taivaan asiakkuusjohtajana sekä mm. Hasan & Partnersin asiakkuusjohtajana ja Satama Interactivessa Nokia-asiakkuudesta vastaavana johtajana ja johtoryhmän jäsenenä.

Gruppa I sisältää Taivaan kansainväliset markkinointiviestintä toiminnot Venäjällä ja Baltiassa, jossa Taivaalla on viisi mainostoimistoa. Ryhmän toimitusjohtajana jatkaa Arto Manninen.

Mainostoimisto Egon toimitusjohtajana työskennellyt Jussi Olkkonen siirtyy vetämään Taivas-ryhmän uusinta start-up –yritystä, joka aloittaa toimintansa ensi vuoden alussa. Uusi yritys kuuluu Taivas Innovations –ryhmään yhdessä Sulakkeen ja Igglon kanssa.

”Ego on vahvasti kasvavan digitaalisen markkinan ytimessä. Lisäksi Ego Betalla on ainutlaatuinen markkina-asema, sillä palvelujen muotoilu ja nopea prototyypittäminen on keskeinen keino uusien kilpailuetujen luomiseen”, Taru From sanoo.

”Taivaan kulttuuriin kuuluu luontainen uteliaisuus, kyseenalaistaminen ja muutos. Kaikki nämä ovat markkinointiviestinnän suunnittelussa hyveitä. Pidämme muutoksesta, sillä se tarjoaa paljon mahdollisuuksia luovan ja tuloksekkaan markkinointiviestinnän tekemiseen”, Timo Julkunen kertoo.

”Taivas-ryhmässä on poikkeuksellisen paljon osaamista: olemme luovien yritysten ryhmä, jossa toimii lähes 700 ammattilaista. Uuden yhtiörakenteen myötä kaikki yrityksemme ovat entistä paremmassa asemassa hyödyntämään markkinoiden kasvua sekä ohjaamaan koko markkinan kehitystä”, Taivaan toimitusjohtaja Jussi Nurmio sanoo.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: