Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Suomalaistoimisto yrittää kisata Viron mainoskilpailussa

Uutiset, Markkinointi & Mainonta, | keskiviikkona 01.04.2009 - Toimitus

Kahden vuoden markkinoilla olon jälkeen markkinointiviestintätoimisto Drum&Louder on shortlistalla virolaisessa Kuldmuna-mainoskilpailussa SEB:lle toteuttamallaan sponsorointikampanjalla. Aiemmin kisassa ovat olleet mukana vain virolaiset yritykset.

Kahden vuoden markkinoilla olon jälkeen markkinointiviestintätoimisto Drum&Louder on shortlistalla virolaisessa Kuldmuna-mainoskilpailussa SEB:lle toteuttamallaan sponsorointikampanjalla. Aiemmin kisassa ovat olleet mukana vain virolaiset yritykset.

Drum&Louder saavutti viime vuonna Virossa miljoonan euron liikevaihdon seitsemän hengen tiimillä.

Asiakkainaan Drum&Louderilla ovat mm. SEB, Sony Ericsson, Nissan, SAP ja Kotipizza. Vuonna 2008 Drum&Louder sai kunniaa vuoden mediateosta Sony Ericssonin kanssa toteutetusta “Eesti otsib Superstaari” (Idols) -kampanjasta. Sony Ericsson saavutti viime vuonna Viron markkinoilla historiansa suurimman markkinaosuuden ja nousi selkeäksi markkinakakkoseksi.

Drum&Louder on suomalaisten viestintätoimisto Drum Oy:n ja markkinointitoimisto Louder Oy:n yhteisyritys, joka suunnittelee ja toteuttaa elävää markkinointia koko Baltian markkinoilla.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: