Publicis Helsinki sai TV-spotilla kultaa Saksassa
Uutiset, Markkinointi & Mainonta, | keskiviikkona 03.10.2007 - ToimitusPublicis Helsingin liikenne- ja viestintäministeriön Asennevamma-kampanjaan tekemä Crash Test Dummies -TVspotti on voittanut kultaisen OttoCar-palkinnon.
Publicis Helsingin liikenne- ja viestintäministeriön Asennevamma-kampanjaan tekemä Crash Test Dummies -TVspotti on voittanut kultaisen OttoCar-palkinnon.
Vuosittain järjestettävässä Frankfurtin autonäyttelyssä jaettavat OttoCar-palkinnot luovutetaan parhaille auto- ja liikenneaiheisille mainosspoteille, Publicis Helsingin spotti vei ykkössijan liikenneturvallisuus-sarjassa.
”Shokeeraava spotti on tarkoitettu herätykseksi nuorille ihmisille, ja se onkin kerännyt ansaittua huomiota. Nuorille pitää puhua heidän omalla kielellään, muuten viesti ei mene perille. Täytyy herättää ajatuksia sen sijaan, että kertoo mitä pitäisi tehdä”, lisää Publicis Helsingin luova johtaja Anthony Wolch.
Törmäysnukkemaailmaan rakennetun spotin tuotannosta vastasivat Publicis Helsingin AD Sami Anttila, copywriter Tomi Winberg, tuotanto-AD Marcus Merkl, luova johtaja Anthony Wolch ja yhteysjohtaja Annika Sahlstedt. Kansainvälisessä yhteistyössä olivat mukana myös torontolaisen SPY Films-tuotantoyhtiön Alexander Kiesl ja Steffen Knocke.
Palkittu spotti pyöri Nelosen ja JIMin mainoskatkoilla kevään aikana, ja on nähtävissä Asennevamma-kampanjan osoitteessa
Kommentointi
Et ole kirjautunut
Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään
Kirjaudu sisäänEIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä
Nimi
Otsikko:
Kommentti: