Nokian mainosjakelu menossa taas Greylle
Uutiset, Markkinointi & Mainonta, | maanantaina 09.07.2007 - ToimitusNokia on valitsemassa Greyn edelleen globaaliksi mainostoimistoverkostoksi. Grey on kuitenkin menettämässä luovan suunnittelun, kertoo ruotsalainen Dagens Media.
Lopullinen valinta tehdään muutaman viikon sisällä. Kisassa ovat mukana vielä JWT, Grey, Bates ja DDB. Luovan mainonnan saa Wieden & Kennedy, DM kertoo.
Nokia Mobile Phonesin Pohjoismaiden viestintäjohtaja Marianne Holmlund sanoo DM:lle, että aiemmin yhtiöllä oli yksi päätoimisto. Siitä mallista kuitenkin luovutaan, koska markkinointi on tänä päivänä erilaista. Me tarvitsemme vahvan luovan toimiston, joka on tunnettu uudesta ajattelustaan, sekä laajan verkoston, joka saa kampanjat levitettyä tehokkaasti, hän kertoo.
Kommentointi
Et ole kirjautunut
Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään
Kirjaudu sisäänEIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä
Nimi
Otsikko:
Kommentti: