Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

MTL nimesi kokoomuksen vaalikampanjan viestintäinnovaatioksi

Uutiset, Markkinointi & Mainonta, | maanantaina 22.10.2007 - Toimitus

MTL Viestintätoimistojen Vuoden viestintäinnovaatio –palkinnon on saanut Kokoomuksen vaalivoittoon johtanut kampanja, jossa mainonta ja viestintä oli suunniteltu ja toteutettu yhtenä kokonaisuutena, ja joka oli myös tuloksellinen.

Kampanjastrategian kulmakiviksi oli valittu positiivisuus, rakentavuus vastakkainasettelun sijaan sekä vuoropuhelu äänestäjien kanssa. Tavoitteet saavutettiin laajalla yhteistyöllä, jossa onnistunut markkinointiviestintä oli taidokkaasti linkitetty kaikkiin muihin toimenpiteisiin. Kokoomuksen kampanjan valintaa puolsi myös sen rohkeus ja raikkaus. Kokoomuksen puolesta palkinnon vastaanotti viestintäpäällikkö Jenni Haukio.

Ylen Areena sai palkinnon mediainnovatiosta

MTL Mediatoimistojen Vuoden mediainnovaatio –palkinto myönnettiin Yle Areenalle, joka tarjoaa kansalaisille mahdollisuuden katsoa ja kuunnella ohjelmia lähetysajoista riippumatta internetissä.

Areenassa on tällä hetkellä yli 1400 tv-lähetystä ja 1700 radiolähetystä. Laajaa tarjontaa täydentää vielä Elävä arkisto, jossa on liki 4000 videoleikettä ja lähes 3000 audioleikettä 100 vuoden ajalta.

Suomalaisten mediankäyttö on muuttunut. Yle on lähtenyt ennakkoluulottomasti, nopeasti ja rohkeasti liikkeelle vastaamaan muuttuneisiin tarpeisiin. Areena on käyttäjäystävällinen palvelu, josta on helppo etsiä kiinnostavia ohjelmia hakutoiminnon avulla tai eri kategorioiden kautta. Yleisradion puolesta palkinnon vastaanotti uusienpalveluiden päällikkö Jari Lahti.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: