Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Marraskuun Kuukauden Parhaat Sekunnit –voitto SOS-Lapsikylän filmille

Uutiset, Markkinointi & Mainonta, | perjantaina 17.12.2010 - Toimitus

SOS-Lapsikylä ry:lle tehty filmi ”Ei jätetä lasta yksin” sai marraskuun Kuukauden Parhaat Sekunnit –raadin liikuttumaan.  Filmi herätti raadin mukaan tunnelatauksen, joka voi syntyä tv:n välityksellä. ”Koskettava, kaunis ja hienosti tehty filmi, jonka sanoma puhutteli.”
 
Kampanjalla on viestintäpäällikkö Aija Rikalan mukaan  tavoiteltu  SOS-Lapsikylälle  lisää näkyvyyttä ja sen toiminnalle parempaa  tunnettuutta. ”Tehtävämme on tukea apua tarvitsevan lapsen kasvua tämän omassa perheessä. Jos  perheelle annettu tuki ei riitä,  tarjoamme lapselle sijaiskodin SOS-lapsikylässä tai nuorisokodissa. Ei jätetä lasta yksin -viestillä haluamme saada lisää säännöllisesti lahjoittavia  SOS-lapsikyläkummeja tai kertalahjoittajia. Tukijoita tarvitsemme voidaksemme vastata lastensuojelun isoihin haasteisiin. SOS-lapsikylätyötä tehdään sekä Suomessa että kansainvälisesti ja tällä kampanjalla olemme halunneet kiinnittää huomiota nimenomaan kipeästi apua tarvitseviin lapsiin Suomessa. "

"Televisio on edelleen medioista vahvin. Se tavoittaa parhaiten laajoja kohderyhmiä ja sen kautta välitetty sanoma pystyy aidosti koskettamaan. Saimme  filmin tuottamiseksi parhaat mahdolliset yhteistyökumppanit, mainostoimisto Skandaalin, tuotantoyhtiö 7th Heavenin ja ohjaaja Aku Louhimiehen," Aija Rikala kiittää.

"Filmi on huomattu ja se herättänyt valtavasti positiivisia tunteita, joten siltä osin se on varmasti vaikuttanut tunnettavuuteemme. Yhteydenotot ja lahjoitukset ovat lisääntyneet. Kummiudessa emme ole saavuttaneet vielä määrällisiä tavoitteitamme, mutta hiljainen kummivirta on kuitenkin käynnistynyt ja uskon, että ihmiset vähitellen alkavat sisäistää tavan auttaa SOS-lapsikyläkummina vaikeassa tilanteessa olevaa lasta Suomessa. Kiitos kaikille, jotka ovat ryhtyneet auttamaan."
 
Marraskuun mainoksia arvioivat planner Samuli Salokangas Ida Fram Oy:stä, AD Sami Karjalainen Albert Hallista, AD Heli Roiha DDB Helsingistä ja yhteyspäällikkö Kirsti Mäkelä Mainoskentästä.
 
Kuukauden Parhaat Sekunnit – kilpailusta
 
Kuukauden Parhaat Sekunnit on MTV3:n, Subin ja MTL:n yhteinen mainoskilpailu, jossa vaihtuvajäseninen raati arvioi edellisen kuukauden aikana ensiesityksensä saanutta tv-mainontaa. Kuukauden Parhaat Sekunnit on palkinnut ajankohtaista, idealtaan ja toteutukseltaan onnistunutta tv-mainontaa vuodesta 1994 lähtien. Tuorein voittaja, shortlista ja arkisto osoitteessa spotti.fi.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: