Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje
uutisen kuva

Markkinointiviestinnän viikko kokosi kuluneena viikolla Wanhaan Satamaan alan yritykset ja ammattilaiset verkostoitumaan. MVV:n ohjelmistossa tiiviit seminaariesitykset ovat nousseet suosituiksi. Koodiviidakon sali oli aina täynnä. Messut ovat edelleen tärkeä osa asiakkaiden kontaktointia. Koodiviidakko uskoo f2f-myyntiin. Vasemmalla Turo Siipo, Pia Hakola, Juho Mattila ja Johanna Lammassaari.

Markkinointiviestinnän viikko onnistui Wanhassa Satamassa

Uutiset, Markkinointi & Mainonta, | perjantaina 25.09.2015 - Toimitus

Markkinointiviestinnän viikko oli jälleen onnistunut tapahtuma Helsingin Wanhassa Satamassa kuluneella viikolla. Tapahtuma on löytänyt paikkansa alan johtavana verkostoitumistilaisuutena ja kaupallisena foorumina Suomessa.

Markkinointiviestinnän viikko on markkinointi- ja viestintäalan maksuton vuosittainen koulutus- ja messutapahtuma. Markkinointiviestinnän Toimistojen Liiton ja Helsingin Katajanokalla sijaitsevan Wanhan Sataman järjestämä tapahtuma on alan suurin vuosittainen kokoontuminen.


Tilaisuus sai alkunsa, kun Communication Management ja Mainonnan viikko -tapahtumat yhdistettiin vuonna 2007.


Markkinointiviestinnän viikon tavoitteena on kasvattaa suomalaisen markkinointiviestinnän kentän osaamista ja tuoda alan kuumimmat keskustelunaiheet esiin. Semminaariesityksissä esiintyvät Suomen johtavat markkinoinnin ja viestinnän alan asiantuntijat. Tilaisuuksien aiheina ovat niin esimerkilliset markkinointiviestinnän caset kuin esimerkiksi mainonnan sääntely sekä tuotteiden ja palvelujen kaupallistaminen. Tavoitteena on nostaa yleiseen keskusteluun markkinointiviestinnän ajankohtaisia asioita, haastaa uusia näkökulmia toimintaan sekä luoda verkostoja.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: