Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Mainostoimisto PHS ja Diego yhdistyvät TBWA\Helsingiksi

Uutiset, Markkinointi & Mainonta, | torstaina 01.09.2011 - Toimitus

Markkinointiviestinnän suunnitteluryhmä TBWAHelsinki on uudistanut organisaationsa keskittämällä toimintansa yhden brändin alle. Mainostoimisto PHS ja asiakkuusmarkkinointi-toimisto DIEGO yhdistyivät 1.9.2011 TBWAHelsingiksi. Nykyinen toimitusjohtaja Petteri Kilpinen toimii TBWA:n palveluksessa hallituksen puheenjohtajana sekä TBWAEuropen innovaatiojohtajana. Uuden TBWAHelsingin toimitusjohtajaksi tulee SEK & GREY:n toimitusjohtaja Marco Mäkinen.

TBWAHelsingin toimitusjohtajana aloittava on työskennellyt vuosina 2000-2005 mainostoimisto PHS:n palveluksessa strategiajohtajana ja johtoryhmän jäsenenä. Vuodesta 2001 saakka TBWA:n Suomen toimintoja johtanut Petteri Kilpinen toimii hallituksen puheenjohtajana ja vastaa myös maailmanlaajuisen TBWA-ketjun kasvu- ja innovaatiohankkeista Eurooppa-tasolla.

Mainostoimisto PHS:n toimitusjohtajajana työskennellyt Tuire Huhta toimii TBWAHelsingin varatoimitusjohtajana vastaten uusasiakashankinnasta ja markkinoinnista. Asiakkuusmarkkinointitoimisto DIEGOn toimitusjohtajana toiminut Väinö Leskinen vastaa jatkossa TBWAHelsingin Teknologia ja Analytiikka –yksikön vetämisestä varatoimitusjohtajan ominaisuudessa.

”Markkinointi ja mainonta muuttavat alati muotoaan, brändien ja asiakkaiden suhde muuttuu yhä monipuolisemmaksi. Uusien teknologioiden tarjoamat mahdollisuudet mullistavat kaupankäynnin ja tarjoavat markkinoijille uusia keinoja kohdata yleisönsä. Markkinoinnin seuranta, osumatarkkuus ja reagointikyky tekevät siitä yhä kriittisemmän menestystekijän kaikenkokoisille yrityksille”, sanoo TBWA:n hallituksen puheenjohtaja Petteri Kilpinen.

 

 

 


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: