Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Mainoskenttä tekee Kurikalle digitaalisen markkinointikampanjan

Uutiset, Markkinointi & Mainonta, | sunnuntaina 06.06.2010 - Toimitus

Kurikan kaupunki on valinnut tamperelaisen Mainoskenttä-Yhtiöt suunnittelemaan ja toteuttamaan kaupungin uuden markkinointikampanjan. Kurikka on budjetoinut merkittävästi markkinointiinsa kuluvalle vuodelle tavoitteenaan nostaa kaupunki vahvalle kasvu-uralle. Kesän jälkeen käynnistyvän kampanjan painopiste on digitaalisessa markkinoinnissa, jota perinteiset mediat tukevat.

- Käynnistämme markkinointikampanjan, jossa kaupunki yhdessä mainostoimiston kanssa toteuttaa uudenlaisia markkinointitoimenpiteitä, sanoo Kurikan kaupungin kehittämispäällikkö Hannu Alanen. Tavoitteena on lisätä Kurikan tunnettuutta ja saada näkyvyyttä eri medioissa, hyödyntäen myös sosiaalisen median keinoja. Markkinoinnin kohderyhminä ovat asukkaat ja potentiaaliset muuttajat, yritykset, matkailijat, sijoittajat ja sidosryhmät.

 

 

 


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: