Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Mainonnan Monitaho -tunnustus Milttonin Mathias Järnströmille

Uutiset, Markkinointi & Mainonta, | perjantaina 31.10.2014 - Toimitus

Vuoden 2014 Mainonnan Monitaho -tunnustuksen saa Miltton Groupin perustaja ja toimitusjohtaja Mathias Järnström. Mainonnan Monitaho on jaettu vuodesta 1967 lähtien henkilölle, joka on toiminut esimerkillisesti ja menestyksekkäästi markkinointiviestinnän alalla ja edistänyt markkinointiviestinnän keinoja.

Vuonna 2001 Järnströmin perustama Miltton Group on suomalainen viestintätoimistoryhmä, johon kuuluvat tytäryhtiöt Miltton, Miltton Singapore, Miltton Networks ja Miltton Creative.

Tärkeimpänä palkinnon saannin kriteerinä on alan kehityksen hyväksi toimiminen.

”Järnströmin yritys on rakentanut uusia ratkaisuja vielä kehittymättömille markkinointiviestinnän osa-alueille, kuten vaikuttajaviestintään, sijoittajaviestintään ja yhteiskuntasuhdeviestintään”, MAT-säätiön puheenjohtaja Pasi Myllymaa kertoo.

Mainonnan Monitahon valinta tehtiin tänä vuonna kaksivaiheisesti: MAT-säätiö sekä Kauppalehden toimitus ja markkinointi valitsivat kymmenen ehdokasta, joista Kauppalehden lukijat valitsivat tunnustuksen saajan verkkoäänestyksellä. Järnström sai lukijaäänistä lähes neljänneksen.

MAT-stipendi ProComille

Vuoden 2014 Mainonnan Monitaho julkistettiin tänään EFFIE Awards -palkintotilaisuudessa. Samalla MAT-säätiö jakoi 5000 euron stipendin, jonka kohteen Järnström päätti Mainonnan Monitaho -tunnustuksen saajana. MAT-stipendin saa ProCom.

”Milttonin juuret ovat viestinnässä, mutta huomasimme jo pian, että toimialaa ei voi kehittää kanavalähtöisesti. Monet markkinoinnin ammattilaiset tarkastelevat markkinointia niin laaja-alaisesti, että PR saattaa näyttäytyä heille ainoastaan yhtenä markkinointiviestinnän mahdollisena kanavana. Toivomme, että ProCom voisi laajentaa viestinnän parissa tekemäänsä työtä myös markkinoinnin ammattilaisiin järjestämällä koulutuksen, joka lähentäisi markkinoinnin, viestinnän ja mainonnan osaajia sekä toisi uutta näkemystä koko toimialalle”, Järnström sanoo.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: