Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje
uutisen kuva

Heineken Style Nuggetsia kutsutaan tyylikonseptiksi, jossa yhdistyy baari, vaatekauppa, klubi ja pop up -radio diner-hengessä Kuvassa ovat Heineken Style Nuggets -koordinaattori Milja Horneman ja Heinekenin tuotepäällikkö Ossi Ahto. Heinekenin kontissa vallitsee rento tunnelma.

"Konttimarkkinointi" vetoaa nuoriin

Uutiset, Markkinointi & Mainonta, | perjantaina 05.08.2011 - Toimitus

Heinekenin kesän promokiertue, Heineken Style Nuggets on Suomen tasolla uudenlainen tapa tuoda esille olutbrändiä ja sen yhteydessä designtuotteita. Heineken Style Nuggets on konteista rakennettu, liikuteltava, baari-klubi-designmyymälä, joka on suunnattu aikaansa seuraaville nuorille.

Heineken Style Nuggetsia kutsutaan tyylikonseptiksi, jossa yhdistyy baari, vaatekauppa, klubi ja pop up -radio diner-hengessä. Sen ovat luoneet Heineken, My o My -konseptimyymälä, ravintoloitsija Tim Uskali sekä Bassoradio ja konsepti on jalostettu yhteistyössä mainostoimisto 358:n kanssa.

"Heineken Style Nuggets on hauska tapa viestiä Heinekenin ilosanomaa", toteaa Heineken Style Nuggetsin koordinaattori Milja Horneman.

Heineken Style Nuggetsin kiertue on aloitettu Tampereelta, jonka jälkeen se siirtyi Turkuun. Sieltä matka jatkui Ouluun, jossa Heineken Style Nuggets viipyy aikavälin 28.7.–6.8.  Kussakin kaupungissa Heineken Style Nuggets viettää kymmenen päivää ja on sijoitettu kaupungin tuntumaan, esimerkiksi Oulussa se sijaitsee Raatinsaaressa Qstock-festareiden yhteydessä.

Tähän mennessä joka kaupungissa Heineken Style Nuggets on saanut hyvän vastaanoton ja olemme olleet tyytyväisiä kiertueeseen”, toteaa Milja Horneman.

Konseptin ideana on koota yhteen aikaansa seuraavia nuoria. Heineken Style Nuggetsissa voi nauttia rennossa tunnelmassa olutta, shoppailla My o My -konseptimyymälän tuotteitta ja nauttia DJ:iden soittamasta livemusiikista. Myynnissä on vaatteita, kenkiä, laukkuja ja muita asusteita sekä design-esineitä huippumerkeiltä, kuten Archie Grand, Comme des Garcons, Marc by Marc Jacobs, Nixon, ja See by Chloé. Yhteistyössä Bassoradion kanssa toteutettava pop up - radiokanava pyörii kussakin kaupungissa kahden viikon ajan. Kanavan kautta totetutetaan live-lähetyksiä Heineken Style Nuggetsista.

Heineken Style Nuggets -baarista vastaa ravintoloitsija Tim Uskali.  Heineken Style Nuggets -rakennus on puolestaan arkkitehti Tuomas Siitosen käsialaa ja sisustuksessa näkyy sisustusarkkitehti Katriina Lankisen käden jälki.

Pääasiallisena markkinointikeinona käytämme hyväksemme sosiaalista mediaa, jonka avulla voimme tavoittaa helposti oikean kohderyhmän. Lisäksi Bassoradio toimii hyvänä markkinointikanavana”, kertoo Horneman.

Seuraavaksi Heineken Style Nuggets nähdään Jyväskylässä Silta-aukiolla, Lutakon satamassa 18.-27.8. ja Helsingissä, Halkolaiturissa 1.–10.9.

 


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: