Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

IAB Finlandille uusi hallitus

Uutiset, Markkinointi & Mainonta, | perjantaina 24.11.2017 - Toimitus

Digitaalisen mainonnan ja markkinoinnin alaa edistävän IAB Finlandin syyskokous valitsi keskiviikkona uuden hallituksen.

Hallitus saa myös uuden puheenjohtajan, joka valitaan hallituksen ensimmäisessä kokouksessa. Uuden hallituksen toimikausi alkaa 1.1.2018.

IAB Finlandin edellisen hallituksen toimikautta jatkettiin keväällä poikkeuksellisesti vuoden loppuun, jotta päätetyt uudistustoimenpiteet saatiin käynnistettyä. Siirtyvä hallitus oli nyt syyskokouksessa kokonaan vaihtovuorossa.


”IAB:ssa me uskomme, että markkinoinnin muutoksesta syntyy kasvua. Kehitämme parempaa markkinointikokemusta kasvattamalla alan osaamista riippumattomasti, laaja-alaisesti ja yhteisönä. Yhdistämme ammattilaiset kehittämään yhteistä näkemystä arvoa luovasta kehityksestä – työryhmissä, seminaareissa ja tapahtumissa. Tarjoamme näkemystä, neuvoa, koulutusta, sertifiointeja, ohjeistuksia, suosituksia ja raportteja. Median murros on luonut uudenlaisen ympäristön jäsenyrityksiemme toiminnalle, jota me IAB:ssa haluamme tukea. Muutoksen tekeminen ei ole aina helppoa, mutta ammattimaisen vertaistukiryhmän kanssa se voi olla huomattavasti sujuvampaa ja hauskempaa”, summasi kiitospuheessaan siirtyvän hallituksen puheenjohtaja Sini Kervinen, VP, Technology & Service, Data Refinery Ltd.


IAB Finland ry:n hallitus kaudella 2018-2019


IAB Finland ry:n hallituskokoonpano muuttui viidellä uudella jäsenellä. Uuden hallituksen muodostavat viisi median edustajaa sekä seitsemän edustajaa kattavasti digitaalisen markkinoinnin yrityksistä aina mediatoimistosta mainostajan edustajiin. Puolet hallituksesta on vuosittain erovuorossa.
Kaudelle 2018 valittiin:


DNA Oyj, Riikka Järvinen, Marketing Director
Kesko Oyj, Outi Nylund, Director, K-Plussa and Data-driven marketing
Nordic Morning Oyj, Jukka Sundquist, Managing Director
Relevant Digital Oy, Petri Kokkonen, CEO & Partner
Eversheds Asianajotoimisto Oy, Elli Laine, lakimies
Tori.fi, Schibsted Media Group, Mika Räihä, Commercial Director, Media Sales
Kaudelle 2018-2019 valittiin:
Sanoma Oyj, Timo Rinne, Vice President, Digital and Digital B2B Sales
Alma Media Oyj, Johanna Vartiainen, Director, Digital Ad Operations and Development
Otavamedia Oy, Jukka Pulkkinen, Head of Digital Media Sales
Mediatalo Keskisuomalainen Oyj, Kirsi Hakaniemi, Chief Digital Officer
SEK Oy, Tommi Pelkonen, Strategy Director
Dentsu Aegis Network, Timo Petänen, Head of Amnet Finland
Toiminnanjohtajana jatkaa Birgitta Takala.


IAB Finlandin vuoden 2018 fokusalueina korostuu mainonnan laatu ja vastuullisuus. EU tietosuoja-asetus, GDPR, astuu voimaan 25.5.2018 ja se tulee näkymään toiminnassa tärkeänä fokusalueena. ”GDPR tuo alalle myös paljon hyvää, se pakottaa toimijat kiinnittämään huomiota mainonnan latuun ja vastuullisuuteen niin omassa kuin valittujen kumppanienkin toiminnassa” toteaa IAB Finlandin toiminnanjohtaja Birgitta Takala.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: