Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Fonecta Vuoden TV-mainostaja

Uutiset, Markkinointi & Mainonta, | perjantaina 06.03.2009 - Toimitus

Yhteystieto- ja mediayhtiö Fonecta Oy valittiin Vuoden tv-mainostajaksi suomalaisen mainoselokuvakilpailun Voitto-gaalassa torstai-iltana.

Voitto-kilpailun pääyhteistyökumppanit MTV Media ja Nelonen Media myöntävät Vuoden tv-mainostaja-palkinnon mainostajalle, jonka tv-mainoksen (tai tv-mainossarjan) teho ja tuloksellisuus ovat olleet poikkeuksellisen hyviä. Palkinnon myöntämiseen vaikuttaa oleellisesti myös mainoksen sisällöllinen luova ratkaisu sekä oivaltavuus tv-median käytössä.

Fonectan 16400-Rakkaustarina palkittiin jälleen

Voitto-mainoselokuvakilpailussa palkittiin myös Fonectan 16400-mobiilipalvelun mainosfilmi Rakkaustarina / Love Story. Yhden kuudesta Voitto-pystistä napannut Rakkaustarina on jo aikaisemmin noteerattu maailmalla. Cannesissa Rakkaustarina ylsi suomalaismainoksille harvinaiseen filmisarjan finaaliin ja Kinsale Sharks –kilpailussa se oli sarjansa paras. Fonectan Rakkaustarina-filmin on tehnyt mainostoimisto SEK & Grey ja tuotantoyhtiö Front Desk.

”Vaikka Voitto-palkinnot jaetaankin ensisijaisesti taiteellisen ja elokuvallisen vaikutelman perusteella, on Rakkaustarina ollut myös muilla kriteereillä arvioituna varsin menestyksekäs. Se on kerännyt kohderyhmässään yli 80 % huomioarvot ja samalla 16400–brandin tunnettuus on vahvistunut selkeästi kuluttajien keskuudessa. Mainoksen myötä mobiilipalvelumme käyttömäärä, liikevaihto ja markkinaosuus ovat kehittyneet merkittävästi”, toteaa Fonectan markkinointi- ja viestintäjohtaja Jukka-Pekka Vuori.

Voitto-mainoselokuvakilpailun shortlistille ylsi myös Fonectan 02 02 02 Numeropalvelun ”Vai mikä se oli” –sarja. Kampanja on palkittu jo aikaisemmin Effie Finland –markkinointikilpailussa Tv-kampanjoiden ja Kuluttajapalveluiden parhaana.

Voitto-mainoselokuvakilpailun tarkoituksena on kehittää suomalaisen mainoselokuvan tasoa ja lisätä suomalaisen mainoselokuvan arvostusta. Kilpailun avulla pyritään kaikkien tuotanto-osapuolien ammattitaidon kehittämiseen sekä laadullisesti korkeatasoisten elokuvien tuottamiseen. Suomen ainoa valtakunnallinen mainoselokuvakilpailu Voitto on järjestetty vuodesta 1995 alkaen.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: