Evia kaivoi Viherjuuren naftaliinista
Uutiset, Markkinointi & Mainonta, | keskiviikkona 19.09.2007 - ToimitusEvia tuo jo kertaalleen kuopatun Viherjuuri-brändin uudelleen käyttöön. Vuonna 1955 Matti ja Kaija Viherjuuren perustama Markkinointi Viherjuuri on kokenut monia muodonmuutoksia. Vuonna 2001 nimi katosi kokonaan, kun Evia pyrki rakentamaan pörssitaivaltaan.
Tytäryhtiö Viherjuuri Helsinki Oy virallistetaan lokakuun alussa.
Henkilöstö koostuu noin 60 moniosaajasta.
Viherjuuri on kehittänyt omaa markkinointiviestinnän suunnittelumallia, jota tukevat uudet työkalut, kuten trend-platform. Sillä voidaan ennakoida asiakkaan liiketoiminnan ja tulevaisuuden näkymät osana projektia kyllin aikaisessa vaiheessa. Yritysjohdon käyttöön on kehitetty visioworkshop, jossa yhdistyy asiakkaan oman liiketoiminnan tuntemus Viherjuuren brändiosaamiseen. Handelshögskolanin professori Kirsti Lindberg-Revon johdolla on kehitetty brändiauditointityökalu.
Kommentointi
Et ole kirjautunut
Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään
Kirjaudu sisäänEIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä
Nimi
Otsikko:
Kommentti: