Dynamo ideoi Mynthonin kampanjaa
Uutiset, Markkinointi & Mainonta, | tiistaina 23.10.2007 - ToimitusLeaf panostaa pastillibrändi Mynthoniin Dynamon avulla. Mainonnassa Leafin ja Dynamon yhteistyö näkyy kuluvana syksynä Mynthon Originalin osalta televisiossa sekä uuden Mynthon XL:n lanseerauksessa televisiossa ja ulkomainonnassa.
Mynthonin peruslupausta raikasta ja tehokasta ei sysätä syrjään. Mainonnan toimenpiteitä ja sisältöä sen sijaan kohdennetaan entistä tarkemmin valittuun kasvusegmenttiin – miehiin.
“Leaf edustaa unelma-asiakasta siinä mielessä, että strategisia päätöksiä tehdään hyvin selkeän kohderyhmäymmärryksen perusteella. Se on markkinavetoinen, ulospäin katsova ja kuluttajaymmärryksen avainosaamiseksi nostava toimintatapa, josta monella branditaloksikin itseään kutsuvalla on oppimista” , toteaa asiakkuusjohtaja Petteri Lillberg Dynamosta.
Leafilta Mynthonia miehistävät markkinointijohtaja Minna Cousins, markkinointipäällikkö Noora Pöyhönen ja tuoteryhmäpäällikkö Laura Forsman.
Dynamon tiimi on AD Jere Saulivaara, copy Johanna Mannila ja asiakkuusjohtaja Petteri Lillberg.
Kommentointi
Et ole kirjautunut
Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään
Kirjaudu sisäänEIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä
Nimi
Otsikko:
Kommentti: