Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Dynamo ideoi Mynthonin kampanjaa

Uutiset, Markkinointi & Mainonta, | tiistaina 23.10.2007 - Toimitus

Leaf panostaa pastillibrändi Mynthoniin Dynamon avulla. Mainonnassa Leafin ja Dynamon yhteistyö näkyy kuluvana syksynä Mynthon Originalin osalta televisiossa sekä uuden Mynthon XL:n lanseerauksessa televisiossa ja ulkomainonnassa.

Mynthonin peruslupausta raikasta ja tehokasta ei sysätä syrjään. Mainonnan toimenpiteitä ja sisältöä sen sijaan kohdennetaan entistä tarkemmin valittuun kasvusegmenttiin – miehiin.

“Leaf edustaa unelma-asiakasta siinä mielessä, että strategisia päätöksiä tehdään hyvin selkeän kohderyhmäymmärryksen perusteella. Se on markkinavetoinen, ulospäin katsova ja kuluttajaymmärryksen avainosaamiseksi nostava toimintatapa, josta monella branditaloksikin itseään kutsuvalla on oppimista” , toteaa asiakkuusjohtaja Petteri Lillberg Dynamosta.

Leafilta Mynthonia miehistävät markkinointijohtaja Minna Cousins, markkinointipäällikkö Noora Pöyhönen ja tuoteryhmäpäällikkö Laura Forsman.

Dynamon tiimi on AD Jere Saulivaara, copy Johanna Mannila ja asiakkuusjohtaja Petteri Lillberg.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: