Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Briiffi uudistaa Turku Science Parkin markkinoinnin

Uutiset, Markkinointi & Mainonta, | torstaina 12.04.2018 - Toimitus

Turku Science Park Oy kilpailutti Turun seudun yritys- ja innovaatiopalveluiden B2B-markkinoinnin uudistustyön. Briiffi vakuutti asiakkaan brändistrategiaosaamisellaan ja voitti kilpailutuksen.

Turku Business Region sai vuoden alussa käyttöönsä Briiffin suunnitteleman linjakkaan visuaalisen ilmeen, logon, markkinointimateriaalit ja graafisen ohjeistuksen. Turun seudun kansainvälisesti merkittävistä kärkialoista puhutaan nyt nimillä Health, Maritime, Tech, Clean ja Experience.

– Halusimme luoda yhtenäisen ilmeen, joka viestii Turun seudun dynaamisuudesta, kertoo Turku Science Parkin markkinointijohtaja Minna Karhu.

– Haasteena oli yhdistää helposti lähestyttävät, paikallisille yrityksille ja yrittäjäksi aikoville suunnatut palvelut sekä kansainvälisesti kiinnostava Turun seutu. Tämän lähtökohdan Briiffi oivalsi hyvin ja löysi siihen raikkaan ratkaisun, tiedottaja Riku Näsänen kommentoi.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: