Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje
uutisen kuva

Antti Vassinen

Antti Vassinen Omnicomiin johtajaksi

Markkinointi & Mainonta, | tiistaina 06.10.2015 - Toimitus

Mitattavuuden ja vaikuttamisen ammattilainen Antti Vassinen on aloittanut Omnicom Media Groupin palveluksessa syyskuun lopussa. Vassisesta tuli johtaja Suomen suurimman mediatoimistoketjun Data science -yksikköön.

OMG:n toimistoja Suomessa ovat ToinenPHD, OMD ja Ainoa Resolution.

Vassinen väitteli tohtoriksi markkinoinnin vaikuttavuudesta Aalto-yliopistossa vuonna 2012. Omnicom Media Groupilla hän johtaa markkinoinnin vaikuttavuuden mittaamisen liiketoimintaa ja tuotekehitystä, yhtiö kertoo tiedotteessaan.

”Vassinen on yksi maamme kokeneimpia strategisen markkinoinnin osaajia sekä teorian että käytännön tasolla. Hänellä on laajaa ja syvää osaamista markkinoinnin vaikuttavuuden mittaamisesta ja mallintamisesta, iloitsee Omnicom Media Groupin konsernijohtaja Teemu Neiglick.

Vassinen  siirtyi omasta yrityksestään, jossa hän rakensi FMCG-yrityksille suunnattua vastuullisuuskysymyksiin keskittynyttä analytiikkapalvelua.

Vassisen vastuulla ovat etenkin markkinoinnin tuloksellisuuden reaaliaikainen mittaaminen, panostusten ennustemallit sekä big datan yhä parempi hyödyntäminen vaikuttavuuden tutkimisessa. Data science -yksikkö Omnicom Evidencessä hänen kanssaan työskentelee 30 muuta analytiikan sekä tutkimus- ja asiakasymmärryksen ammattilaista.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: