Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Alma Median toimisto-rankingin finalistit nimetty

Uutiset, Markkinointi & Mainonta, | perjantaina 12.01.2018 - Toimitus

Alma Media on julkistanut Suomen markkinointiviestintäalan Vuoden toimisto -tutkimuksen vuoden 2018 shortlistan. Toisen kerran Suomessa järjestettävään tutkimukseen osallistui 56 toimistoa. Tutkimuksen vastaajina ovat markkinointipäättäjät toimistojen suurimmista asiakkuuksista. Vastaajien lukumäärä nousi 905:een viime vuoden 725:sta.

Markkinointipäättäjät ovat nostaneet seitsemässä kategoriassa seuraavat toimistot finalistien joukkoon (toimistot ovat aakkosjärjestyksessä):

Markkinointiviestintätoimistot (Myyntikate yli 5 milj. euroa)

Bob The Robot

Mirum Agency

TBWA Helsinki

Markkinointiviestintätoimistot (Myyntikate alle 5 milj. euroa)

Folk Finland

Ivalo Creative Agency

Sherpa

Superson

Villivisio

Asiakasymmärystoimistot

Frankly Partners

Kopla Helsinki

Design-toimistot

Agency Leroy

Kuudes Kerros

Pentagon Design

Teknologia- ja markkinointitoimistot

Grapevine Media

ID BBN

Kurio

OIKIO Digital Perfomance Agency

P+SBD

Mediatoimistot

IUM

Mediatoimisto Virta

Vizeum

Viestintä-, PR- ja sisältötoimistot

Kaiku Helsinki

OSG Creative

Republic of Communications

Tutkimus kartoittaa markkinointi-, mainos- ja viestintäpalveluja ostavien asiakkaiden tyytyväisyyttä palveluja tarjoaviin toimistoihin, toimiston valintaan vaikuttavia kriteereitä sekä markkinointialan kehityssuuntia. Vuoden Toimisto (Årets Byrå) -tutkimus on merkittävin Ruotsin markkinointialan tutkimus -konsepti ja se järjestetään ruotsalaisille jo 18. kerran. Suomessa toisen kerran toteuttavan tutkimuksen toteutuksesta vastaa tutkimustoimisto Norstat Finland. Alma Media toimii tutkimuksen ja kilpailun media-kumppanina.

”Vuoden Toimisto – tutkimus toteutetaan tällä hetkellä pohjoismaisesti Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Maiden välillä on selkeitä eroja, mutta yhteneväisyyksiäkin löytyy. Odotukset toimistojen digiosaamisen osalta on selkeä yksi yhteinen haaste läpi eri kategorioiden, sanoo Pia Grahn, tutkimustoimisto Regin toimitusjohtaja.

Vuoden Toimisto tutkimuksen tarkoituksena on edesauttaa markkinointi- ja viestintäpalveluja ostavien asiakkaiden ja toimistojen tuloksellista ja pitkäaikaista yhteistyötä, jotta markkinointiala ala Suomessa kehittyisi ja kasvaisi. Tutkimus tunnistaa alan kehitystarpeet markkinoinnin laadun nostamiseksi pureutuen toimistojen vahvuuksiin ja heikkouksiin sekä konkretisoi markkinointipäättäjien odotukset kumppaneita kohtaan.

Vuoden Toimisto 2018- tutkimuksen voittajat palkitaan palkintogaalassa, Wanhassa Satamassa, 8.2.2018. Gaala kokoaa yhteen alan parhaat suunnittelijat, projektijohtajat, asiakasvastaavat, toimistojen johdon sekä markkinointipäättäjät.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: