Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

AdProfit uudistuu

Uutiset, Markkinointi & Mainonta, | perjantaina 09.11.2012 - Toimitus

AdProfitissa korostuvat mainostajan ja mainostoimiston tiivis yhteistyö ja yhteistyöllä saavutetut tulokset, jotka kilpailu mittaa. Kilpailussa tulokset ratkaisevat menestyksen. Aalto-yliopiston kanssa tuomaristolle on kehitetty uudenlainen kriteeristö, jolla kampanjoiden tuloksellisuutta voidaan arvioida. Se ottaa huomioon myös yksittäisen kampanjan tai lanseerauksen osana koko yrityksen markkinointistrategiaa ja liiketoiminnallista kokonaisuutta.

Kilpailuun osallistuminen tapahtuu  www.adprofit.fi -verkkosivulla. Aiemman kolmen kilpailusarjan – Vuoden paras kampanja, Vuoden paras lanseeraus ja Paras yhteiskunnallinen kampanja – lisäksi AdProfitiin tulee nyt myös juniorisarja, joka käynnistyy 15.11. Deadline töiden palautukselle on 15. tammikuuta 2013. Palkintojenjakotilaisuus on maaliskuussa.

AdProfit-kilpailun järjestää Mainostajien Liitto yhteistyökumppaneinaan Aalto-yliopisto, Helsingin Sanomat, Kirnauskis ja Markkinointi & Mainonta.

Viime vuoden AdProfit-voittajat olivat Norwegianin lanseeraus, Leafin ”Bilar” ja ”Työ, jota kukaan ei haluaisi tehdä” toimeksiantajina Kansainvälinen siirtolaisuusjärjestö IOM ja Vähemmistövaltuutetun toimisto.

 


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: