Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

A-lehdet kasvattaa verkkomainosmyyntiään

Uutiset, Markkinointi & Mainonta, | keskiviikkona 12.11.2014 - Toimitus

A-lehdet Oy ja City Digital Oy ovat perustaneet digitaalista mainontaa myyvän yhteisyrityksen, Improve Median. Yhtiö nousee yhdeksi Suomen kattavimmista mainosverkoista yhdistämällä aiemmin Klikki-mainosverkkona tunnetun kokonaisuuden, A-lehtien verkkopalvelut sekä City Digitalin verkkopalvelut.

Improve Media on koonnut verkostoonsa yli 400 suomalaista verkkopalvelua.

"Improve Media myy jatkuvaa, tulospohjaista mainontaa sekä kampanjoille taattuja mainosnäyttöjä", A-lehtien digitaalisen liiketoiminnan johtaja Petri Pekki kertoo.

A-lehdet omistaa Improve Mediasta 51 % ja City Digital 49 %. Improve Median toimitusjohtajaksi on nimitetty Ilkka Lavas. Hallituksessa vaikuttavat Klikin perustaja Petteri Erkintalo, A-lehtien toimitusjohtaja Juha Blomster ja Petri Pekki, startup-kiihdyttämö Gorilla Venturesta Risto Rautakorpi sekä Ilkka Kiviharju.

“Mediamurros ja median pirstaloituminen lisäävät mainonnan keskitetyn ostamisen tarvetta. Tarjoamme mainostajille nyt täsmäratkaisun kasvavaan laadukkaaseen mobiili-, tabletti- ja display-mainonnan kysyntään”, toimitusjohtaja Lavas kertoo.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: