Aiheet - Markkinointi & Mainonta
Juho Antikainen Koodiviidakon Ruotsin maajohtajaksi
to 31.08.2017 - Toimitus
Juho Antikainen on nimitetty viestinnän ja markkinoinnin pilvipalveluyhtiön, Koodiviidakko Oy:n, Ruotsin maajohtajaksi. Lue uutinen ▸
AI, automaatio ja GDPR - Koodiviidakon teemat Markkinoinnin Viikolla
ke 30.08.2017 - Toimitus
Digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän pilvipalveluyhtiö Koodiviidakko Oy on jo seitsemättä kertaa mukana Helsingissä 5.-6.9. järjestettävässä Markkinoinnin Viikko -tapahtumassa. Koodiviidakon kärkiteemoja tänä vuonna ovat tämän hetken kuumimmat puheenaiheet: tekoäly, markkinoinnin automaatio ja EU:n tietosuojauudistus. Näistä aiheista kuullaan asiantuntijapuheenvuoroja tapahtumapäivien aikana. Lue uutinen ▸
Digimainonta kasvoi, kokonaiskakku supistui
pe 25.08.2017 - Toimitus
Digitaalinen mainonta kasvoi Suomessa vuoden ensimmäisellä puoliskolla 7,9 % edellisvuoteen verrattuna. Suurimpana mediaryhmänä se edustaa kolmannesta (32 %) mediamainonnan panostuksista. Tammi-kesäkuussa digimediossa mainostettiin yhteensä 172,1 miljoonalla eurolla. Lue uutinen ▸
Riikka-Maria Lemminki Mainostajien Liiton toimitusjohtajaksi
pe 18.08.2017 - Toimitus
Mainostajien Liiton uudeksi toimitusjohtajaksi on valittu KTM Riikka-Maria Lemminki. Viimeksi hän on ollut johtavana konsulttina Alma Mediassa. Lue uutinen ▸
Spoon ehdolla vuoden toimistoksi Content Marketing Awardseissa
to 17.08.2017 - Toimitus
Pohjoismainen Spoon on ehdolla vuoden parhaaksi sisältömarkkinointitoimistoksi maailman suurimmassa sisältömarkkinoinnin kilpailussa Content Marketing Awardsissa. Voittaja ratkeaa Clevelandissa järjestettävän Content Marketing Worldin yhteydessä syyskuun alussa. Lue uutinen ▸