Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Aiheet - Markkinointi & Mainonta

Uutiset, Markkinointi & Mainonta,

Allerin Data Refinerysta pohjoismainen datamyyjä

ti 09.01.2018 - Toimitus

Aller Media Oy:n aiemmin syksyllä perustama tytäryhtiö Data Refinery laajentaa datapalveluaan Ruotsiin ja Tanskaan.  Lue uutinen ▸

Uutiset, Markkinointi & Mainonta,

Ohjelmallinen ostaminen syö mediatoimistoja

ti 09.01.2018 - Toimitus

Ohjelmallinen ostaminen hallitsee mainosmarkkinoita vuonna 2018. Tämä selviää Adoben uudesta tutkimuksesta, jossa kysyttiin eurooppalaisten markkinointitoimistojen ja brändien tulevaisuuden näkemyksiä. Ohjelmallisen mainostilan ostamisen ansiosta yritysten ei enää tarvitse ostaa palveluita kalliilta välikäsiltä kuten mediatoimistoilta, jotka ovat perinteisesti olleet markkinoinnissa suuressa osassa. Ostoalgoritmien avulla brändit löytävät nopeasti itse kohdeyleisönsä ja voivat sijoittaa mainokset automaattisesti otollisiin paikkoihin.  Lue uutinen ▸

Uutiset, Markkinointi & Mainonta,

hasan ryhtyy tekemään podcasteja

ma 08.01.2018 - Toimitus

Audioviestintä on vahvassa kasvussa. hasan communications vastaa kysyntään lanseeraamalla podcasteja yrityksille tuottavan Podimedian. Podimedian tavoitteena on tuoda podcastit yhdeksi vahvaksi viestinnän välineeksi ja mahdollistaa informatiiviset sekä viihdyttävät podcast-sarjat sisältömarkkinoinnin keinoin. Hasan communicationsin Podimediaa vetää radiotoimialan pitkän linjan ammattilainen Sanna Mämmi.  Lue uutinen ▸

Uutiset, Markkinointi & Mainonta,

TBWA\Helsinki menestyi Lontoossa

ti 05.12.2017 - Toimitus

Euroopan mittavin ja merkittävin mainosalan tapahtuma, Cannes Lionsin ”sisarfestivaali” Eurobest järjestettiin viime viikolla 28.-30.11. Lontoossa. Festivaalin 30. juhlavuosi oli suomalaisittain varsin onnistunut.  Lue uutinen ▸

Uutiset, Markkinointi & Mainonta,

Yritykset valmistautuvat EU:n tietosuoja-asetukseen

ma 04.12.2017 - Toimitus

Suomalaisista yrityspäättäjistä lähes kaksi kolmasosaa on perehtynyt EU:n tietosuoja-asetukseen ja sen vaikutuksiin. Noin viidennes ei ole kuullut asiasta lainkaan. Tuoreen tutkimuksen mukaan etenkin pienissä yrityksissä ja yrittäjien keskuudessa tietoisuus on vielä vähäistä. Myös asetuksen tuomiin mahdollisiin muutoksiin on valmistauduttu vasta jonkin verran.  Lue uutinen ▸