Aiheet - Markkinointi & Mainonta
Keskuskauppakamarilla hämmentävä kanta somemarkkinointiin
ke 04.07.2018 - Toimitus
Keskuskauppakamari pitää blogeja ja tubettajien videoita piilomarkkinointina, jos niissä ei kerrota, että ne sisältävät kolmannen osapuolen maksamaa mainontaa. Somekanavat ovat kuitenkin muodostuneet yrityksille tärkeäksi markkinointikanavaksi kun perinteinen media surkastuu. Liike-elämää edustavan Keskuskauppakamarin tulkinta onkin yritysten kannalta hämmentävää ja yritysten etujen vastaista. Lue uutinen ▸
Vuoden Huiput -kisan voitti HEI Schools -konsepti
to 26.04.2018 - Toimitus
Vuoden Huiput -kilpailun pääpalkinnon eli Grand Prix’n on saanut HEI Schools -konsepti. Ylituomari Samu-Jussi Koski valitsi parhaaksi ”koulujen Ikean”, joka voitti myös Kultahuippu-palkinnot kahdessa sarjassa. Lue uutinen ▸
Musiikkitalo valitsi Blink Helsingin
ti 17.04.2018 - Toimitus
Musiikkitalo on valinnut B2B-myynnin ja markkinoinnin yhteistyökumppanikseen suunnittelutoimisto Blink Helsingin. Lue uutinen ▸
Briiffi uudistaa Turku Science Parkin markkinoinnin
to 12.04.2018 - Toimitus
Turku Science Park Oy kilpailutti Turun seudun yritys- ja innovaatiopalveluiden B2B-markkinoinnin uudistustyön. Briiffi vakuutti asiakkaan brändistrategiaosaamisellaan ja voitti kilpailutuksen. Lue uutinen ▸
Digimainonta parantaa brändiä
pe 02.03.2018 - Toimitus
Digimainonta vaikuttaa positiivisesti brändin tunnettuuteen, preferenssiin ja ostoaikeeseen, todetaan Sanoma Media Finlandin selvityksessä. Digimainonta oli euroissa mitattuna vuoden 2017 suurin mediaryhmä yli 30 prosentin osuudellaan. Se kasvoi 12 prosenttia edellisvuodesta, vaikka mainonnan kokonaiskasvu jäi muuten nollatasolle. Lue uutinen ▸