Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Aiheet - Markkinointi & Mainonta

Uutiset, Markkinointi & Mainonta,

Kysely: Viestin kohdentaminen automaation etuna

to 21.09.2017 - Toimitus

Markkinoinnin automaatio kiinnostaa yrityksiä. Koodiviidakon kyselytutkimuksessa ylivoimaisesti merkittävimmäksi yksittäiseksi hyödyksi nousi viestien parempi kohdennettavuus, jonka mainitsi lähes 70% vastaajista. Myös parantunut asiakaskokemus sekä liidien parempi laatu nousivat vastauksissa voimakkaasti esille.  Lue uutinen ▸

Markkinointi & Mainonta,

Paavo Tervonen Sanomalta Sourceen

pe 01.09.2017 - Toimitus

Paavo Tervonen siirtyy Sanomalta Viestintätoimisto Sourcen osakkaaksi ja videotuotannon johtajaksi.  Lue uutinen ▸

Markkinointi & Mainonta,

Juho Antikainen Koodiviidakon Ruotsin maajohtajaksi

to 31.08.2017 - Toimitus

Juho Antikainen on nimitetty viestinnän ja markkinoinnin pilvipalveluyhtiön, Koodiviidakko Oy:n, Ruotsin maajohtajaksi.  Lue uutinen ▸

Uutiset, Markkinointi & Mainonta,

AI, automaatio ja GDPR - Koodiviidakon teemat Markkinoinnin Viikolla

ke 30.08.2017 - Toimitus

Digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän pilvipalveluyhtiö Koodiviidakko Oy on jo seitsemättä kertaa mukana Helsingissä 5.-6.9. järjestettävässä Markkinoinnin Viikko -tapahtumassa. Koodiviidakon kärkiteemoja tänä vuonna ovat tämän hetken kuumimmat puheenaiheet: tekoäly, markkinoinnin automaatio ja EU:n tietosuojauudistus. Näistä aiheista kuullaan asiantuntijapuheenvuoroja tapahtumapäivien aikana.  Lue uutinen ▸

Uutiset, Markkinointi & Mainonta,

Digimainonta kasvoi, kokonaiskakku supistui

pe 25.08.2017 - Toimitus

Digitaalinen mainonta kasvoi Suomessa vuoden ensimmäisellä puoliskolla 7,9 % edellisvuoteen verrattuna. Suurimpana mediaryhmänä se edustaa kolmannesta (32 %) mediamainonnan panostuksista. Tammi-kesäkuussa digimediossa mainostettiin yhteensä 172,1 miljoonalla eurolla.  Lue uutinen ▸