Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Aiheet - Markkinointi & Mainonta

Uutiset, Markkinointi & Mainonta,

Messuesitteet kännykkään, paperit roskiin

ma 08.10.2007 - Toimitus

Finpron entinen messujärjestäjä, nykyisin pääosin Beltton Oy:n omistama Entre Marketing Oy julkistaa uuden tuotteen, jonka avulla näytteilleasettajan on mahdollista jakaa tietoa tuotteista sähköisessä muodossa kännykkään. Messukävijä voi pudottaa paperiesitteet jatkossa roskiin, yhtiö kehuu.  Lue uutinen ▸

Uutiset, Markkinointi & Mainonta,

Publicis Helsinki sai TV-spotilla kultaa Saksassa

ke 03.10.2007 - Toimitus

Publicis Helsingin liikenne- ja viestintäministeriön Asennevamma-kampanjaan tekemä Crash Test Dummies -TVspotti on voittanut kultaisen OttoCar-palkinnon.   Lue uutinen ▸

Uutiset, Markkinointi & Mainonta,

SDP:n epäonnistunut vaalikampanja mukana ulkomainosten kisan finaalissa

ma 01.10.2007 - Toimitus

Alkuvuoden suomalaisista ulkomainoksista on valittu yhdeksän työtä Outdoor Champions 2007 -kilpailun ns. finaalishort-listalle. Mukana ovat mm. SDP:n epäonnistuneen vaalikampanjan mainokset.   Lue uutinen ▸

Uutiset, Markkinointi & Mainonta,

Markkinointiviestinnän toimistojen bisnes 400 milj. euroa

ke 19.09.2007 - Toimitus

Uusi Markkinointiviestinnän asiantuntijapalvelut (MVAP) 2006 –tutkimus kertoo, toimialan koko Suomessa on noin 400 milj. euroa (myyntikate eli liikevaihto ilman läpilaskutuksia). Tästä viestintätoimistoalan osuus on noin 40 milj. euroa ja mediatoimistoalan 30 milj. euroa. Toimiala koostuu lähes yksinomaan pienyrityksistä, painottuen mikroyrityksiin.   Lue uutinen ▸

Uutiset, Markkinointi & Mainonta,

Evia kaivoi Viherjuuren naftaliinista

ke 19.09.2007 - Toimitus

Evia tuo jo kertaalleen kuopatun Viherjuuri-brändin uudelleen käyttöön. Vuonna 1955 Matti ja Kaija Viherjuuren perustama Markkinointi Viherjuuri on kokenut monia muodonmuutoksia. Vuonna 2001 nimi katosi kokonaan, kun Evia pyrki rakentamaan pörssitaivaltaan.  Lue uutinen ▸