Aiheet - Markkinointi & Mainonta
Mainostoimistojen tuntihinta laskenut 114 euroon
ti 18.12.2007 - Toimitus
Mainostajien Liiton vuotuisen Mainos- ja mediatoimistosuhteet -tutkimuksen mukaan mainostajat kokevat mainostoimistoyhteistyössä tärkeimmäksi arvoa luovaksi asiaksi sen, että toimisto ymmärtää mainostajan strategiset tavoitteet. Tutkimus kertoo myös, että mainostoimistojen veloittama keskituntihinta on laskenut. Nyt tuntihinta on 114 euroa. Lue uutinen ▸
Coca Cola jatkaa PMI:n kanssa mediasopimusta
ti 11.12.2007 - Toimitus
The Coca-Cola Company jatkaa yhteistyötä nykyisen mediatoimistonsa, Initiative Universal Median (IUM/PMI), kanssa kaikissa Pohjoismaissa 15 yhteisen vuoden jälkeen. IUM voitti asiakkuuden lokakuussa alkaneessa kilpailutuksessa kolmea muuta mediatoimistoa vastaan. Lue uutinen ▸
Fonecta rakentaa kattobrändin
pe 07.12.2007 - Toimitus
Fonecta yhtenäistää brändejään. Viime vuosina tehtyjen yrityskauppojen jäljiltä Fonectan palveluvalikoimaan on kertynyt toistakymmentä erilaista tuotebrandia. Tarjolla on muun muassa useita online-palveluita sekä kuluttajille että yrityksille. Lue uutinen ▸
Mainostoimisto Mediataivaassa nimityksiä
ke 05.12.2007 - Toimitus
Mainostoimisto Mediataivas Oy:ssä on nimitetty yhteyspäälliköksi LitM Marita Lax. Lue uutinen ▸
Viherjuuressa uusia henkilöitä
ke 05.12.2007 - Toimitus
Zina Kranck on nimitetty Viherjuureen luovaksi johtajaksi. Lue uutinen ▸