Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Aiheet - Markkinointi & Mainonta

Uutiset, Markkinointi & Mainonta,

Spoon ehdolla vuoden toimistoksi Content Marketing Awardseissa

to 17.08.2017 - Toimitus

Pohjoismainen Spoon on ehdolla vuoden parhaaksi sisältömarkkinointitoimistoksi maailman suurimmassa sisältömarkkinoinnin kilpailussa Content Marketing Awardsissa. Voittaja ratkeaa Clevelandissa järjestettävän Content Marketing Worldin yhteydessä syyskuun alussa. 
Lue uutinen ▸

Uutiset, Markkinointi & Mainonta,

Deloitte ostaa luovan toimiston Ruotsissa

to 17.08.2017 - Toimitus

Deloitte vahvistaa luovien palveluiden tarjontaansa ostamalla markkinointitalo Acnen Ruotsissa. Deloitte on vahvistanut digitaalista osaamistaan useammalla yrityskaupalla viime aikoina: 
Lue uutinen ▸

Uutiset, Markkinointi & Mainonta,

Bob the Robot ja Manifesto Digital Communications kisaavat "Tom of Finlandilla"

ke 16.08.2017 - Toimitus

Bob the Robotin ja Viestintätoimisto Manifeston työ Tom of Finland -elokuvan parissa on saavuttanut paikan arvostetussa kansainvälisessä Digital Communications Awards -kilpailun shortlistalle. Kilpailutyö #IAMTOMOFFINLAND oli kampanja elokuvan arvojen rakkauden, rohkeuden ja vapauden puolesta. Elokuvan markkinointia ja viestintää tehtiin aktiivisesti talvella 2016–17, ja työn tilasi elokuvan tuotantoyhtiö Helsinki Filmi ja levittäjä Finnkinon elokuvalevitys. 
Lue uutinen ▸

Uutiset, Markkinointi & Mainonta,

Selkeä juoni tekee videomainoksesta hyvän

pe 02.06.2017 - Toimitus

Kantar Millward Brown lanseeraa digitaalisen videomainonnan testauksen Pohjoismaissa. 40 testatusta mainoksesta Pohjoismaiden parhaan digitaalisen videon palkinnon voitti vakuutusyhtiö Tryg. Suomessa parhaan mainoksen titteli menee Samsungille mainoksella Samsung-puhelimien laatuprosesseista, ja Ruotsin parhaan mainonnan voittaja on Arla Foods Bregott-mainoksellaan. 
Lue uutinen ▸

Uutiset, Markkinointi & Mainonta,

Kolmannes kuluttajista kiinnostunut verkkomainoksista

ma 15.05.2017 - Toimitus

Kaksi kolmasosaa (66 prosenttia) eurooppalaisista kuluttajista pitää verkossa kohtaamiaan mainoksia epäolennaisina, ja 34 prosenttia pitää niitä kiinnostavina. Tiedot käyvät ilmi Adoben tuoreesta State of Digital Advertising -raportista, joka toteutettiin haastattelemalla yli 4 000 kuluttajaa ja 300 yhtiötä digitaalisesta mainonnasta. 
Lue uutinen ▸