Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Aiheet - Markkinointi & Mainonta

Uutiset, Markkinointi & Mainonta,

Alma Media julkisti vuoden toimistot

to 08.02.2018 - Toimitus

Suomessa jo toisen kerran toteutetun Vuoden Toimisto -tutkimuksen parhaat markkinointiviestintäalan toimistot on julkistettu Helsingin Wanhassa Satamassa järjestetyssä palkintogaalassa. Parhaiden toimistojen palkitseminen perustuu markkinointipalveluja ostaneiden asiakkaiden tutkimuksessa antamiin arvioihin. Tutkimuksen vastaajina ovat markkinointipäättäjät toimistojen suurimmista asiakkuuksista. Tutkimukseen saatiin 905 vastausta.  Lue uutinen ▸

Uutiset, Markkinointi & Mainonta,

Posti valitsi SEKin

ti 23.01.2018 - Toimitus

Posti on valinnut SEKin markkinointiviestinnän kumppanikseen. Posti käy läpi suurta uudistusta, jossa datavetoinen markkinointiviestintä korostuu.  Lue uutinen ▸

Uutiset, Markkinointi & Mainonta,

Alma Median toimisto-rankingin finalistit nimetty

pe 12.01.2018 - Toimitus

Alma Media on julkistanut Suomen markkinointiviestintäalan Vuoden toimisto -tutkimuksen vuoden 2018 shortlistan. Toisen kerran Suomessa järjestettävään tutkimukseen osallistui 56 toimistoa. Tutkimuksen vastaajina ovat markkinointipäättäjät toimistojen suurimmista asiakkuuksista. Vastaajien lukumäärä nousi 905:een viime vuoden 725:sta.  Lue uutinen ▸

Uutiset, Markkinointi & Mainonta,

Allerin Data Refinerysta pohjoismainen datamyyjä

ti 09.01.2018 - Toimitus

Aller Media Oy:n aiemmin syksyllä perustama tytäryhtiö Data Refinery laajentaa datapalveluaan Ruotsiin ja Tanskaan.  Lue uutinen ▸

Uutiset, Markkinointi & Mainonta,

Ohjelmallinen ostaminen syö mediatoimistoja

ti 09.01.2018 - Toimitus

Ohjelmallinen ostaminen hallitsee mainosmarkkinoita vuonna 2018. Tämä selviää Adoben uudesta tutkimuksesta, jossa kysyttiin eurooppalaisten markkinointitoimistojen ja brändien tulevaisuuden näkemyksiä. Ohjelmallisen mainostilan ostamisen ansiosta yritysten ei enää tarvitse ostaa palveluita kalliilta välikäsiltä kuten mediatoimistoilta, jotka ovat perinteisesti olleet markkinoinnissa suuressa osassa. Ostoalgoritmien avulla brändit löytävät nopeasti itse kohdeyleisönsä ja voivat sijoittaa mainokset automaattisesti otollisiin paikkoihin.  Lue uutinen ▸