Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Rautaruukin lehdet Dialogiin

Uutiset, Markkinointi & Mainonta, | tiistaina 08.03.2011 - Toimitus

A-lehtien Markkinointiviestintä Dialogi Oy on saanut kustannettavakseen Rautaruukki Oyj:n asiakas- ja sidosryhmälehden, Inlinen, sekä sisäisen lehden, Inton. Molemmat lehdet ilmestyvät kolme kertaa vuodessa kuudella eri kielellä.

Rautaruukki halusi parantaa asiakkaidensa palvelua uudistamalla asiakas- ja sidosryhmälehtensä Inlinen. Lehti ilmestyy osittain lokalisoituna suomeksi, englanniksi, saksaksi, puolaksi, venäjäksi ja ruotsiksi. Ruukki kilpailutti suurimmat asiakasmediatoimistot, joista vakuuttavimman kokonaisratkaisun tarjosi Dialogi.

”Dialogi osasi rakentaa asiakkaitamme parhaiten palvelevan yhteydenpitomallin ja vakuutti meidät korkeatasoisena tekijänä, liiketoiminnallisten hyötyjen merkitystä unohtamatta. Tärkeä osa ratkaisua oli myös sisällöntuotannon jalostaminen digitaalisiin välineisiin”, kertoo viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja Anne Pirilä.

Dialogissa iloitaan uudesta kumppanista. ”On erittäin antoisaa tehdä julkaisuja 27 eri maassa toimivan suuryrityksen kanssa. Ruukin kaltainen kunnianhimoinen asiakas mahdollistaa täysin uudenlaisten liiketoimintaa tukevien asiakasmedioiden kehittämisen”, kertoo myyntijohtaja Maarit Pojanluoma.

Pian yhteistyön käynnistymisen jälkeen Ruukki siirsi Dialogin kustannettavaksi myös sisäisen Into-lehden. Se ilmestyy suomeksi, englanniksi, puolaksi, venäjäksi, unkariksi ja ruotsiksi. Ensimmäiset uudistuneet lehdet ilmestyvät näinä päivinä. Hienosti käyntiin lähtenyt yhteistyö on poikinut myös aivan uuden julkaisun kotimaisen vesikattoliiketoiminnan tueksi.

 

 


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: