Kauppalehdellä roima levikin lasku
Uutiset, Media, | torstaina 14.04.2011 - ToimitusAlma Media -konserniin kuuluvan Kauppalehden uusi LT-levikki 2010 on 70 118 kappaletta. Levikki laski vuoden 2009 tasolta (78 731), yhtiö kertoo tiedotteessaan.
Levikin lasku johtui osaksi taloudellisen taantuman vaikutuksesta yritystilauksiin. Tämän lisäksi Kauppalehti päätti kannattavuussyistä vuonna 2009 vähentää opiskelijajärjestöjen joukkotilauksia. Nämä vähennykset astuivat täysimääräisinä voimaan vasta vuonna 2010 ja niistä aiheutui yli puolet laskennallisen levikin laskusta. Lehden päivittäinen lukijamäärä pysyi Kansallisen mediatutkimuksen (KMT) tuoreimmassa mittauksessa hyvällä tasolla ja oli 214 000.
Kommentointi
Et ole kirjautunut
Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään
Kirjaudu sisäänEIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä
Nimi
Otsikko:
Kommentti: