Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Sähköpostimarkkinoinnin mittareista apua seurantaan

Sähköpostimarkkinoinnin etuna on seurattavuus

Uutiset, Internet, | torstaina 22.04.2021 - Toimitus

Sähköpostimarkkinoinnin avausprosentteja seuraa 90 % ja klikkausprosentteja 85 % markkinoijista.

Liana Technologies toteutti vuoden 2021 alussa kyselyn sähköpostimarkkinoinnin nykytilasta. Kansainväliseen kyselyyn vastasi 240 markkinoinnin ja viestinnän ammattilaista kuudesta eri maasta. Kyselyssä selvisi, että uutiskirjeiden avaus- ja klikkausprosentteja seurataan edelleen tarkasti, mutta sähköpostimarkkinoinnin tuottoprosentin laskee vain joka kymmenes markkinoija.

Toimitettavuudelle ei anneta tarpeeksi huomiota – vain 35 % vastaajista seuraa uutiskirjeidensä toimitettavuutta. 

Lähes 90 % vastasi, että visuaaliset elementit ja kuvat ovat tärkein asia uutiskirjepohjan suunnittelussa.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: