Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje
uutisen kuva

PK-yritykset ovat heränneet digimarkkinointiin, todetaan Kauppalehden uutisessa.

Prior tutki: PK-yrittäjät heränneet digimarkkinointiin

Uutiset, Internet, | maanantaina 10.10.2016 - Toimitus

”Digitaalisuudessa yrittäjät ovat heränneet nimenomaan markkinointiin”, kertoo tutkimusyhtiö Priorin toimitusjohtaja Tatu Kauppinen Kauppalehden haastattelussa. Prior on julkaissut tutkimuksen digimarkkinoista yhdessä Elisan ja Suomen Yrittäjien kanssa.

Pk-yritykset suuntaavat digipanostuksiaan eniten digitaaliseen markkinointiin, todetaan Kauppalehden uutisessa.

Eniten digimarkkinoinnin panostuksiaan aikovat lisätä teollisuus, ict-ala, rakentaminen ja matkailu- ja ravintola-ala. Pk-yritykset panostavat eniten sosiaaliseen mediaan, Facebook-markkinointiin ja kotisivuihinsa.

Elisan ja Suomen Yrittäjien Prior Konsultoinnilla teettämään kyselyyn vastasi 730 yrittäjää.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: