Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje
uutisen kuva

PK-yritykset ovat heränneet digimarkkinointiin, todetaan Kauppalehden uutisessa.

Prior tutki: PK-yrittäjät heränneet digimarkkinointiin

Uutiset, Internet, | maanantaina 10.10.2016 - Toimitus

”Digitaalisuudessa yrittäjät ovat heränneet nimenomaan markkinointiin”, kertoo tutkimusyhtiö Priorin toimitusjohtaja Tatu Kauppinen Kauppalehden haastattelussa. Prior on julkaissut tutkimuksen digimarkkinoista yhdessä Elisan ja Suomen Yrittäjien kanssa.

Pk-yritykset suuntaavat digipanostuksiaan eniten digitaaliseen markkinointiin, todetaan Kauppalehden uutisessa.

Eniten digimarkkinoinnin panostuksiaan aikovat lisätä teollisuus, ict-ala, rakentaminen ja matkailu- ja ravintola-ala. Pk-yritykset panostavat eniten sosiaaliseen mediaan, Facebook-markkinointiin ja kotisivuihinsa.

Elisan ja Suomen Yrittäjien Prior Konsultoinnilla teettämään kyselyyn vastasi 730 yrittäjää.


Toimitus

Kommentointi


Nimi:

Otsikko:

Kommentti: