Valikko
Kirjaudu
Tilaa ilmainen uutiskirje
Twitter Facebook
|
|
|
Tilaa ilmainen uutiskirje

Koodiviidakko liittää Google AdWordsin markkinoinnin digityökaluihinsa

Uutisen kuva

Koodiviidakko tuo maksullisen mainonnan osaksi työkalujaan

Uutiset, Internet, | torstaina 26.04.2018 - Toimitus

Digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän pilvipalveluja tarjoava Koodiviidakko tuo ohjelmistoratkaisuihinsa maksullisen mainonnan Google AdWords -palvelujen avulla. Ne liitetään Koodiviidakon Marketing- ja PR Cloud -työkaluihin. Asiakkaat voivat hoitaa myös Google-mainonnan samalla kun he toteuttavat muuta digitaalista viestintää Koodiviidakon työkaluilla.

Integraation ansiosta markkinoijat voivat hallita Google-mainontaa Koodiviidakon työkalujen avulla, mikä mahdollistaa monikanavaisen datan hyödyntämisen entistä tehokkaammin markkinointiviestinnän kohdentamiseen ja uusien potentiaalisten asiakkaiden tavoittamiseen.

”Google ads -integraatio täydentää digimarkkinoinnin ja viestinnän ratkaisuihimme viimeisen puuttuvan palasen eli maksetun hakukonemainonnan. Markkinoijat voivat nyt hallinnoida kaikkia digimarkkinointistrategian osa-alueita yhden käyttöliittymän ja palveluntarjoajan kautta; esimerkiksi sisällyttää Google-mainoksia markkinoinnin automaatioon tai houkutella kävijöitä sisällöilleen maksetulla mainonnalla. Tämä on merkittävä etu markkinointi- ja viestintätyötä tekeville, jotka painiskelevat useiden erillisten työkalujen ja hajanaisen datan kanssa”, selventää Lari Suomalainen, The Global Head of Sales, Koodiviidakko.

Google AdWords -laajennuksen ansiosta Koodiviidakon ohjelmistoratkaisut tukevat markkinoijan työtä entistä paremmin asiakaspolun kaikissa vaiheissa. Työkalut auttavat ostopolun alkuvaiheessa hallinnoimaan dataa, houkuttelemaan uusia kohderyhmiä sekä kasvattamaan brändin tunnettuutta. Myöhemmissä vaiheissa Viidakon työkalut tarjoavat merkittäviä etuja markkinointiprosessien automatisoinnissa.

Kun datan hallinnointi onnistuu keskitetysti yhden palveluntarjoajan alustan kautta, tavoitetaan markkinoinnilla erittäin tarkasti määriteltyjä kohderyhmiä. Mainontaa voidaan kohdentaa esimerkiksi tietyllä verkkosivulla vierailleille tai omaa kontaktikantaa muistuttaville yleisöille. Markkinoijan oma data toimii näin ollen pohjana viestin levittämiseen laajemmalle yleisölle ja mainontaan käytetyt eurot saadaan hyödynnettyä kaikkein potentiaalisimman kohderyhmän tavoittamiseen.

”Olemme todella innoissamme uusista mahdollisuuksista, joita voimme tarjota asiakkaillemme Google-integraation ansiosta. Ohjelmistoratkaisumme purevat nyt entistä tehokkaammin monitahoisiin haasteisiin, joita markkinoijat ja viestijät kohtaavat digitaalisessa toimintaympäristössä. Tämä vahvistaa asemaamme monikanavaisen markkinointiteknologian palveluntarjoajana.” kertoo Samuli Tursas, Koodiviidakon toimitusjohtaja.


Toimitus

Kommentointi

Et ole kirjautunut

Mikali haluat jättää kommentin, sinun tulee kirjautua sisään

EIkö sinulla ole tunnusta? Rekisteröidy tästä


Nimi

Otsikko:

Kommentti: